۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ارائه حدود ۱۰ هزار خدمات درمانی به زائران حسینی در موکب حضرت رقیه (س) قزوین
کد خبر: ۳۶۵۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۶ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد:

ارائه حدود ۱۰ هزار خدمات درمانی به زائران حسینی در موکب حضرت رقیه (س) قزوین

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از ارائه حدود ۱۰ هزار خدمات پزشکی_درمانی به زوار حسینی در موکب حضرت رقیه (س) قزوین خبر داد. 

ارائه حدود ۱۰ هزار خدمات درمانی به زائران حسینی در موکب حضرت رقیه (س) قزوین
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قالب پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین امسال نیز همچون سنوات گذشته در قالب حماسه اربعین، در حوزه‌های مختلفی فعالیت داشت.
 
وی افزود: در حوزه تسهیل‌گری و تصدی گری برای اعزام کاروان‌های اربعین دانشجویی خواهران و برادران، افتخار آن را داشتیم که زمینه شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان قزوینی را جهت حضور در پیاده‌روی اربعین فراهم کنیم. 
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: همچنین در اربعین امسال برای ششمین سال، موکب پزشکی _فرهنگی حضرت رقیه (س) جهت خدمات رسانی به زوار حسینی راه‌اندازی شد.
 
وی ادامه داد: موکب حضرت رقیه (س) متشکل از چهار گروه جهادی مجموعه بسیج دانشجویی استان قزوین بود که در شهر کربلا استقرار یافته و در حوزه ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، داروخانه و دندانپزشکی به صورت رایگان فعالیت داشت.
 
محمدی از ارائه حدود ۱۰ هزار خدمات پزشکی به زوار حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال روزانه ۸۰۰ تا قریب یک هزار خدمات بهداشتی و درمانی در موکب حضرت رقیه (س) به زائران اباعبدالله الحسین ارائه می‌شد. 
 
فعالیت ۱۰۰ کادر تخصصی پزشکی و درمانی در موکب حضرت رقیه (س)
 
وی افزود: این تیم شامل ۱۰۰ نفر از کادر تخصصی پزشکی و درمانی بود که در حوزه انجام خدمات تخصصی فعالیت می‌کردند؛ ضمن اینکه امسال به جز خدمات پزشکی، درمانی و فرهنگی، امکان ارائه خدمات اسکان و تغذیه به زائران اربعین هم فراهم شده بود.
 
این مسئول بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته روزانه ۵۰۰ وعده غذا برای صبحانه، نهار و شام طبخ و بین زائران توزیع می‌شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مدت فعالیت موکب حضرت رقیه (س) در کربلا ۱۰ روز بود که تمامی خدمات پزشکی و دارویی این موکب به صورت رایگان انجام شد و از آنجا که محل استقرار موکب در مسیر پیاده روی زائران قرار داشت از این رو با استقبال خوبی هم از سوی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین مواجه شد.
 
محمدی در پایان گفت: اعضای فعال در موکب حضرت رقیه (س) متشکل از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مختلف بهداشتی درمانی بودند که عاشقانه و با اخلاص فراوان در مسیر خدمت به زائران حسینی فعالیت داشتند.
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان