۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اعلام رسمی حذف امیدهای ایران از سوی AFC +سند
کد خبر: ۳۶۵۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۲ ساعت: ۱۶:۵۲ ↗ لینک کوتاه

عبور از نیم‌ قرن حسرت برای صعود به المپیک؛

اعلام رسمی حذف امیدهای ایران از سوی AFC +سند

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار عکسی، از ۱۶ تیم نهایی مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا که در قطر برگزار خواهد شد، رونمایی کرد و به طور رسمی از حذف تیم فوتبال امید کشورمان خبر داد.

اعلام رسمی حذف امیدهای ایران از سوی AFC +سند
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ تیم فوتبال امید ایران روز گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی مقدماتی زیر 23 سال آسیا مقابل ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. با این نتیجه تیم کشورمان برای صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها، چشم انتظار نتایج سایر گروه‌ها بود تا بتواند به عنوان یکی از 4 تیم دوم، راهی مرحله نهایی شود، اما پس از پایان سایر بازی‌های شب گذشته، ‌این اتفاق رخ نداد و شاگردان رضا عنایتی وداعی زودهنگام با این مسابقات داشتند.

 امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار عکسی، از 16 تیم نهایی مسابقات زیر 23 سال آسیا که در قطر برگزار خواهد شد، رونمایی کرد و به طور رسمی از حذف تیم فوتبال امید کشورمان خبر داد.

ازبکستان، عراق، ژاپن، ویتنام، کره جنوبی، عربستان، اندونزی، استرالیا، تایلند، امارات، اردن، 11 کشوری هستند که به عنوان تیم اول صعود خود را قطعی کردند و مالزی، کویت، چین و تاجیکستان به عنوان 4 تیم برتر دوم به مرحله نهایی صعود کردند تا به همراه قطر (میزبان) ترکیب 16 تیم نهایی مسابقات تکمیل شود. این مسابقات سال آینده برگزار خواهد شد.

 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان