۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد:

برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی استان قزوین» با مشارکت و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی قزوین از ۲۱ لغایت ۲۴ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری اولین نمایشگاه  توانمندی‌های صادراتی در قزوین
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین، احمد خورگامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که با حضور علی صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از اصحاب رسانه صبح امروز در سالن اجتماعات شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملل قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اولین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی استان قزوین» با مشارکت و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی قزوین از 21 لغایت 24 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: این نمایشگاه در روز افتتاح خود در 21 شهریورماه میزبان چند سفیر از جمله سفیر صربستان در ایران، سفیر ایران در ازبکستان، رئیس نمایندگی اقلیم کردستان در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: دو روز از نمایشگاه را همچنین میزبان هیات تجاری متشکل از 12 تاجر و روسای اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان و استان سلیمانیه برای ایجاد انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری و تجاری و برگزاری جلسات بی‌تو‌بی(BUSINESS TO BUSINESS ) خواهیم بود.
 
خورگامی تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی، 35 مشارکت‌کننده از کلیه شهرک‌های صنعتی استان به عنوان تولیدکننده و صادرکننده فعال استان محصولات خود را برای مدت چهار روز عرضه خواهند کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد و شناسایی بازارهای جدید برای توسعه صادرات و در نتیجه توسعه کسب و کار صنایع استان است.

خورگامی اظهار کرد: علاوه‌بر دعوت از هیات تجاری خارجی با همکاری اتاق بازرگانی استان از کلیه اتاق‌های بازرگانی فعال کشور و تجار به نام داخلی نیز برای شرکت، بازدید و ایجاد زمینه همکاری در این نمایشگاه دعوت شده است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تاکید کرد: در این نمایشگاه سعی شده زمینه فعالیت هیات‌های تجاری خارجی و داخلی مهمان با مشارکت‌کنندگان نمایشگاه و غرفه‌داران همخوانی داشته باشد تا زمینه تعامل و سرمایه‌گذاری بیشتر را فراهم کند.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات بی‌تو‌بی، کارگاه‌های آموزشی صادرات و نحوه دریافت کارت بازرگانی برای بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

خورگامی در پایان با بیان اینکه مجموعا چهارهزار مترمربع فضا برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: اولین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای بازدید عموم مردم و تجار سایر استان‌ها خواهد بود.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان