۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین آئین بدرقه کاروان ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیاسی
کد خبر: ۳۶۵۰۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار و امام جمعه قزوین برگزار شد؛

آئین بدرقه کاروان ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیاسی

با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آئین بدرقه کاروان ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیاسی هانگژو چین در شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه در هتل ایرانیان قزوین برگزار شد.

آئین بدرقه کاروان ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیاسی
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آئین بدرقه کاروان ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیاسی هانگژو چین در شامگاه شنبه 18 شهریورماه در هتل ایرانیان قزوین برگزار شد.

پاداش دوبرابری استان به مدال‌آوران طلا


محمدمهدی اعلایی در این مراسم اظهار کرد: تعداد بالای ورزشکاران، مربیان، داوران و سرپرستان اعزامی از استان قزوین به این مسابقات و همچنین امید مدال‌آوری ورزشکاران قزوینی در این مسابقات نشان دهنده ظرفیت بالای استان قزوین و حضور افراد با استعداد و توانمند در این مرز و بوم است.

وی افزود: پاداش ویژه استان قزوین به ورزشکاران با توجه به پیشنهاد اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوده و امیدواریم که مورد رضایت ورزشکاران استان باشد، هرچند افتخارآفرینی ورزشکار بسیار ارزشمندتر از موضوعات مادی است ولی سعی می‌کنیم در حد توان از آنها حمایت لازم صورت گیرد.

اعلایی با بیان اینکه امیدواریم تمامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات با مدال طلا بازگردند، گفت: اگر تمامی ورزشکاران استان با مدال طلا به استان بازگردند، تمامی پاداش‌های استانی دو برابر می‌شود.



استاندار قزوین اضافه کرد: با تمامی دوستان نشست‌های مختلفی را برگزار کرده‌ایم و با دغدغه‌های آنها آشنا هستیم و همواره قدردان تلاش‌ها و زحمات آنها بوده‌ و خواهیم بود و امیدواریم مانند همیشه در این مسابقات هم توفیق ارزشمندی را برای کشور به دست بیاورند.

گفتنی است؛ در این مراسم از ورزشکاران، مربیان، داوران و سرپرستان حاضر در این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان