۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۶۴۹۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۷ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین برگزار شد

جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین و عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار مترمربع سالن جدید تولید شرکت کنتورسازی در شهر صنعتی البرز همزمان با هفته دولت ظهر امروز با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

زارع‌پور در این مراسم اظهار کرد: از وعده‌های دولت سیزدهم است تا رونق را به صنعت بازگرداند.

وی افزود: در گذشته صاحب صنایع مختلفی در کشور بودیم که بعضی از آنها دچار آسیب شده و لازم است توجه جدی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: شرکت کنتورسازی از جمله صنایعی است که نیاز بود با شتابی که داشته به قطب‌ منطقه تبدیل شود و این وعده را گرفتیم تا پایان دولت سیزدهم فعالیت‌های باقی مانده آن اجرا شود.

تولید، تنها راه اصلی حل مشکلات کشور است

زارع‌پور ادامه داد: به عنوان نماینده دولت سیزدهم شاهد تحقق وعده این دولت در واحدهای تعطیل شده هستم که بخشی از اجرای فعالیت‌ها به دولت و بخش اصلی به مدیران و فعالان بستگی دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم هیچ واحد راکتی وجود نداشته باشد و مشکلات آنها توسط مدیران استانی و ملی حل شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گاها گره‌هایی به دست دولت، مسئولان و حتی کارشناس باز می‌شود و همه مکلف هستند تا موانع تولید را از میان بردارند زیرا تولید، تنها راه اصلی حل مشکلات کشور است.

پیشروی دنیا به سمت نسل چهارم صنعت

زارع‌پور تصریح کرد: اتفاق خوبی در قزوین در عرصه ارتباطات افتاد و آن اجرای پروژه فیبر نوری در حوزه کسب و کارها است.

وی ادامه داد: دو اپراتور ایرانسل و شاتل در قزوین در عرضه خدمات فیبر نوری مشارکت کرده و این امر امروز در شهر قزوین با حمایت شهردار و اعضای شورا آغاز شده و امیدواریم با مدیریت شهری و استاندار تا یک سال آینده همه مردم قزوین از سرویس یاد شده بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اذعان به اینکه دنیا به سمت نسل چهارم صنعت پیش می‌رود، بیان کرد: تحلیل داده‌های کلان و هوش مصنوعی می‌تواند صنعت را تحول کند.

زراع‌پور بیان کرد: با فراهم شدن زیرساخت مناسب زمینه تحول در صنعت نیز ایجاد می‌شود و در این زمینه نیازمند اینترنت پرسرعت هستیم.

گفتنی است این عملیات به منظور افزایش ظرفیت تولید و گسترش سبد محصولات تولیدی برای بهره‌برداری از خطوط تولیدی صفحات خورشیدی با ظرفیت تولیدی ۵۰۰ مگاوات در سال، خطوط تولید اینورترهای خورشیدی با ظرفیت سالانه ۵۰۰ مگاوات، خطوط تولید اتوماتیک و رباتیک کنتورهای هوشمند، سه فاز، تک فاز، ریلی و مودم‌های مخابراتی برای اولین بار در خاور میانه اجرا می‌شود.

همچنین خطوط تولید بوردهای الکترونیکی و ماژول‌های مخابراتی، خطوط تولید قطعه‌سازی انواع لامپ‌های فوق کم مصرف ال. ای. دی از پنج تا ۱۵۰ وات خطوط تولید تمام اتوماتیک انواع لامپ‌های فوق کم مصرف از پنج تا ۱۵۰ وات، خطوط تولید تمام اتوماتیک ریسه‌ای روشنایی ال. ای. دی، افزایش ظرفیت تولید واحد تزریق پلاستیک با تجهیز ۳۰ دستگاه از ۱۶۰ تا ۳۵۰ تن و خطوط تولید کنتورهای هوشمند آب و گاز از مهم‌ترین اهداف اجرای این عملیات است.

انتهای خبر/ 4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان