۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۴۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۶ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

به میزبانی قزوین؛

ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران برگزار می‌شود

۳۰ مقاله علمی در ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز» طی دو روز ارائه خواهد شد.

ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز» در روزهای هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

امیرحسین حاتمی در این زمینه اظهار کرد: این مقالات از میان 110 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شده‌اند که در قالب 6 پنل تخصصی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

وی گفت: یکی از پنل‌های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ پژوهان قزوینی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی افزود: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم آقایان دکتر احسان اشراقی و دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

حاتمی بیان کرد: کارگاه روش‌های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده در این کنگره است.



انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان