۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پا به پول
کد خبر: ۳۶۴۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

جزئیاتی از قرارداد هنگفت و عجیب نیمار با الهلال؛

پا به پول

اگر بخواهیم فوتبالیست‌های برزیلی را در چند کلمه خلاصه کنیم، باید بگوییم بازیکنانی با استعداد فراوان و عطش بالا برای نشان دادن جنبه زیبای فوتبال در کنار اتخاذ تصمیم‌هایی که به یکباره دوران حرفه‌ای‌شان را نابود می‌کند. اگر هم بخواهیم مثال بزنیم، طی دو دهه اخیر نمونه‌های فراوانی وجود دارد.

پا به پول
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ رونالدینیو که دنبال حاشیه‌های زندگی شخصی‌اش رفت و از اوج فوتبالش فاصله گرفت تا آدریانو که از خط حمله اینتر به یکباره به کارتل‌های مواد‌مخدر رسید.

طی یک دهه اخیر بدون‌شک یکی از این ستاره‌ها، نیمار جونیور است که در کنار بازی فوق‌العاده، همواره حاشیه داشته است؛ از جدایی جنجالی از بارسا گرفته تا حواشی متعدد در پاری‌سن ژرمن.  

در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امسال اخبار زیادی در مورد رفتن او از PSG و پیوستن به تیم‌های مطرح اروپایی همچون بارسا و چلسی شنیده می‌شد. اما شایعاتی که طی چند روز گذشته قوت گرفته بود، بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و همچون بسیاری از ستاره‌های دنیا، این بازیکن در ۳۱سالگی به الهلال عربستان پیوست.

چیزی که بعد از انتشار رسمی این خبر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، رقم قرارداد و آپشن‌هایی بود که این باشگاه عربستانی قرار است طی دو سال به ستاره برزیلی‌اش بدهد. 
ستاره برزیلی برای دو فصل در لیگ عربستان با حقوقی حدود ۱۰۰ میلیون یورو حضور خواهد داشت که این رقم با پاداش به ۱۲۰میلیون یورو در سال می‌رسد. 
نیمار در طول مدت حضور خود در الهلال بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت. 
به ازای هر پستی که در تبلیغ گردشگری در عربستان در اینستاگرامش منتشر کند، ۵۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند. 
نیمار به ازای هر پیروزی با الهلال ۸۰ هزار یورو دریافت می‌کند. 
علاوه بر دریافت دستمزدهای هنگفت، شماره ۱۰ جدید الهلال سه خودرو لوکس درخواست کرده است: بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان (قیمت کل آنها ۶۰۰ هزار یورو است). 
نیمار ۴مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه‌روزی برای او، خانواده و دوستانش نیز درخواست کرده که در تمام ساعات شبانه‌روز، باید در دسترس این بازیکن قرار بگیرد. 
نیمار خواستار یخچالی شده که مملو از نوشیدنی محبوبش یعنی آبمیوه نخل آسای باشد و میوه‌ای به نام گوارانا هم همیشه باید در یخچالش باشد! ضمن این‌که سه سونا، پنج خدمتکار شبانه‌روزی، سرآشپز شخصی او از برزیل و دو خدمتکار برای انجام کارهای مربوط به نظافت منزل نیز باید در اختیار فوق ستاره جدید الهلال قرار بگیرند. 
نیمار خواسته است تا تمام هزینه‌های اقامتش در هتل‌ها، رستوران‌ها و شهرهایی که در روزهای تعطیل از آنها بازدید می‌کند، توسط باشگاه تامین شود و هر زمان که او و خانواده‌اش نیاز به سفر داشته باشند، مجوز استفاده از هواپیمای شخصی‌اش را بگیرد.
نیمار درخواست خانه‌ای ۲۵اتاقه برای اقامت خانواده و دوستانش کرده است و این خانه باید دارای استخری با عرض حداقل ۱۰متر و طول ۴۰ متر باشد.
حرف‌های نیمار بعد از قرارداد با الهلال 
من در اروپا به موفقیت‌های زیادی دست یافتم و لحظات خاصی را گذراندم، اما همیشه دوست داشتم یک چهره جهانی باشم و مهارت‌های خود را در چالش‌ها و فرصت‌های جدید، در مکان‌های تازه آزمایش کنم. لیگ عربستان اکنون انرژی شگفت‌انگیز و بازیکنان باکلاسی دارد. من می‌دانستم به بسیاری از ستاره‌های برزیلی که سال‌ها در عربستان بازی کرده‌اند، خواهم پیوست. بنابراین فکر می‌کنم اینجا جایی است که باید رفت. الهلال یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت‌انگیز است و بهترین تیم در آسیاست. این موضوع به من این احساس را می‌دهد که در زمان مناسب، برای پیوستن به باشگاه مناسب، تصمیم درستی گرفتم. من عاشق پیروزی و گلزنی هستم و قصد دارم این کار را در عربستان سعودی و با الهلال ادامه دهم.

انتهای خبر/1404
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان