۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین بخش دوم دانشکده فنی طی هفته دولت در قزوین افتتاح می‌شود
کد خبر: ۳۶۴۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۵ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره):

بخش دوم دانشکده فنی طی هفته دولت در قزوین افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: توسعه فضای فیزیکی دانشگاه و افتتاح بخش دوم دانشکده فنی در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی پیش‌بینی شده است.

بخش دوم دانشکده فنی طی هفته دولت در قزوین افتتاح می‌شود
علی قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به شاخص‌ترین دستاوردهای دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: دانشگاه امام در گذشته فعالیت چندانی در عرصه‌های بین‌المللی نداشت اما در شرایط کنونی ریل‌گذاری‌های خوبی برای جذب دانشجو و کسب رتبه‌بندی‌های علمی مناسب توسط آن انجام شده و جایگاه علمی این دانشگاه ارتقاء یافته است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد: پنج برابر شدن میزان قراردادهای صنعتی دانشگاه با صنایع در چهار ماه نخست سال جاری از جمله دستاوردهای این دانشگاه است.
 
ارتقاء مراکز رشد دانشگاه به پردیس رشد فناوری برای نخستین بار
 
قاسم‌زاده ابراز کرد: میزان فعالیت دانشگاه‌های استان‌ها و تحصیلات تکمیلی دانشجویان در حوزه صنعتی جدی‌‌تر از گذشته شده است.
 
وی ادامه داد: مراکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای نخستین بار در سال جاری به پردیس رشد فناوری ارتقاء یافت و به عنوان پنجمین استانی در کشور هستیم که دارای پردیس شدیم.
 
این مسئول ادامه داد: شرکت‌های خوبی برای همکاری با پردیس رشد فناوری دانشگاه ثبت‌نام کرده و آماده خدمت‌گزاری و تولید محصولاتشان در دانشگاه هستند و تیم‌های خوبی را برای فعالیت در این عرصه شکل دادیم.
 
راه‌اندازی رشته شتاب‌گر ذرات در قزوین
 
قاسم‌زاده ابراز کرد: توسعه فضای فیزیکی دانشگاه و افتتاح بخش دوم دانشکده فنی، تالار افتخارات دانشگاه، اتاق استودیو، سامانه جدید دانشگاه به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های کشور و افتتاح زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی پیش‌بینی شده است.
 
وی گفت: دانشگاه در آینده‌ای نزدیک در عرصه علمی و فنی رشد قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.
 
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: رشته‌های جدیدی در حوزه آموزشی برای نخستین بار در دانشگاه تعریف شده که از نمونه آن می‌توان به رشته شتاب‌گر ذرات در مقطع کارشناسی ارشد در راستای اجرای پروژه چشمه نور، اخذ مجوز دوره دکتری تربیت بدنی، رشته ساخت و تولید به عنوان یکی از زیرشاخه‌های رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی و افتتاح پروژهشکده‌های فناوری نو در سال جاری اشاره کرد.
 
انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان