۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین تیم را برای پیروزی آماده کرده‌ایم
کد خبر: ۳۶۴۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۵ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

در نشست خبری باشگاه شمس‌آذر مطرح شد؛

تیم را برای پیروزی آماده کرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین گفت: سطح و جایگاه بازیکنان تیم شمس‌آذر قابل مقایسه با سال گذشته نیست و این نشان از جدیت فوتبال در این باشگاه و تلاش‌های سرمربی آن است، ما به سقوط فکر نکرده و قول می‌دهیم برای ثبیت جایگاه خود در لیگ برتر بجنگیم.

تیم را برای پیروزی آماده کرده‌ایم
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین، نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی شمس‌آذر با حضور شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه و سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس‌آذر، سه‎‌شنبه شب، در هتل ورزش قزوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

دقیقی در این نشست با اشاره به تخلف صورت گرفته از سوی بازیکن شمس‌آذر که منجر به کسر امتیاز از این تیم شده است، اظهارکرد: مسلم است که بازیکن سابق ما تخلف کرده و مدارک ناقص تحویل داده اما کوتاهی از طرف باشگاه بوده که مدارک بازیکن را بررسی نکرده و استعلام به درستی صورت نگرفته است.

برخی مسئولین هیچگونه حمایتی از تیم نداشتند

دقیقی تصریح کرد: باتوجه به این که این بازیکن متخلف کمتر از ۹۰ دقیقه در زمین بازی بوده و هیچ تأثیر خاصی بر روند و پیشرفت بازی‌ها نداشته، لذا از مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس تقاضای مساعدت داشتیم که برخی همراه تیم بودند و برخی نیز هیچ‌گونه حمایتی از تیم نداشتند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه و پیگیری مسئولان استانی و استاندار قزوین، خوشبختانه شهرداری همدان شکایت خود علیه تیم را پس گرفته و امید داریم با برگشت رأی کمیته استیناف بتوانیم باشگاه سایپا را هم مجاب کنیم که آنها هم از شکایت خود منصرف شوند.

دقیقی با اشاره به موضوع استعفایش بعد از پیروزی در لیگ یک فوتبال ایران بیان کرد: استعفای من به هیچ وجه صوری نبوده و براساس منافع شخصی این کار را انجام ندادم بلکه برای منافع تیم و استان به این تصمیم رسیدم.

سرمربی تیم شمس‌آذر خاطرنشان کرد. تیم شمس‌آذر تنها دو سال قدمت دارد و کسی که فضای فوتبال را بشناسد درک می‌کند که این تیم به لحاظ بودجه‌ای در مقام رقابت با هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر و حتی برخی تیم‌های لیگ یک نیست، گاهی در مسیر فشارهایی ایجاد می‌شود که تحمل آن سخت است.

دقیقی ادامه داد: با وجود اینکه فرصت‌های اقتصادی ویژه‌ای برای تمامی اعضای تیم شمس‌آذر از بازیکنان و شخص بنده وجود داشته اما در هر حال منفعت اجتماعی شهر را به منفعت شخصی خود ترجیح دادیم.



قرارداد 700 تا 800 میلیون تومانی بازیکنان تیم شمس‌آذر

وی با بیان اینکه تا امسال بودجه تیم شمس‌آذر بسیار پایین بوده است، بیان کرد: بودجه مصوب این تیم با در نظر گرفتن مزایای تیم فنی و بازیکنان بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده و میانگین قراردادها بین 700 تا 800 میلیون تومان است.

این مربی قزوینی تاکید کرد: خرید بازیکن به شرط وجود بودجه است اما در این تیم بازیکنانی خریداری شدند که همراه با تیم استعدادهای خود را شکوفا کنند.

دقیقی در ادامه با بیان اینکه زیرساخت‌های قزوین ضعیف است، اظهار کرد: در قزوین یک زمین چمن مناسب وجود ندارد؛ در حالی که در شهری همچون انزلی 6 تا هفت زمین چمن مستعد وجود دارد، بنابراین با توجه به کمبود زیرساخت‌ها، اعضای تیم شمس‌آذر تا به اینجای کار جهادی پای کار هستند.

وی افزود: در فضای مجازی این تیم‌ با تیمی همچون پیکان مقایسه می‌شود؛ در حالی که تیم پیکان دارای امکاناتی مختلفی از جمله استخر، زمین چمن اختصاصی است که غیرقابل مقایسه با زیرساخت‌های شمس‌آذر است.

دقیقی با اشاره به شرایط فنی تیم شمس‌آذر بیان کرد: ما با این بضاعت سعی کردیم مدیریت زمان و هزینه را به خوبی انجام داده و نفراتی را جذب کردیم که به اعتقاد بنده در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی تیم شمس‌آذر ادامه داد: در انتخاب بازیکنان به دنبال اسم بزرگ نبوده، بلکه به دنبال افرادی پرانگیزه‌ای هستیم که تشنه خوب بازی کردن باشند، همانطور که در بازی اول با استقلال خوزستان آن را به خوبی نشان دادیم.

دقیقی در پایان با اشاره به وضعیت بازیکنان برای بازی با هوادار تهران گفت: چند بازیکن غایب داریم که شرایط حضور در بازی را ندارند اما تا بازی‌های آینده به تیم ملحق می‌شوند که باعث قوی شدن تیم خواهد شد.

 
قول می‌دهیم برای ثبیت جایگاه خود در لیگ برتر بجنگیم

در ادامه این نشست شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین بیان کرد: با توجه به چالش‌های به وجود آمده برای تقویت روحیه بازیکنان تیم کمپین هواداران شمس‌آذر را تشکیل داده‌ایم و در این کمپین تلاش داریم تا نسبت به شعارهای هماهنگ هواداران و تماشاچیان نظارت شود.

زندی ادامه داد: هم‌چنین فروشگاه‌هایی برای خرید لباس و تجهیزات مربوط به تیم مختص به تماشاچیان، در نظر گرفته شده و هواداران قزوینی می‌توانند برای حضور در ورزشگاه از این خدمات جانبی تیم استفاده کنند.

وی با اشاره حمایت خوب مدیران استانی از جمله استاندار قزوین از تیم شمس آذر، اظهار کرد: به پاس تمام حمایت‌ها از سوی هواداران و مسئولان استان قزوین، این قول را می‌دهم تا زمانی که مدیرعامل شمس آذر باشم از سرمربی گرفته تا بازیکنان و حتی مشاور رسانه‌ای تیم را از خبرگان فوتبال انتخاب کنم.

زندی یادآور شد: سطح و جایگاه بازیکنان تیم شمس‌آذر قابل مقایسه با سال گذشته نیست و این نشان از جدیت فوتبال در این باشگاه و تلاش‌های سرمربی آن است، ما به سقوط فکر نکرده و قول می‌دهیم برای ثبیت جایگاه خود در لیگ برتر بجنگیم.

وی با بیان اینکه اگر بودجه بیشتری داشتیم بازیکنان مطرح‌تری را جذب می‌کردیم، افزود: کیفیت بازیکنان برای تیم شمس‌آذر بسیار مهم است و در انتخاب اعضای تیم سعی کردیم موضوع شایسته سالاری را در نظر بگیریم و به بازیکنان جوان و با انگیزه اعتماد کردیم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر در پاسخ به سوال چرایی عدم تشکیل تیم بانوان اظهار کرد: عدم تشکیل تیم برای بانوان دو دلیل دارد، اول اینکه زمین چمن برای این تیم نداریم و دلیل مهم‌تر، منابع مالی است، اگر بخش خصوصی حمایت‌هایی داشته باشد و به کمک ما بیایند تیم بانوان را تشکیل خواهیم داد.

زندی در پایان گفت: برای ماندگاری تیم؛ خبرنگاران و رسانه‌ها به همراه مردم باید مطالبه‌گری کنند و بدون شک در طول مسیر چالش‍‌های فراوانی خواهیم داشت اما با این وجود حتی اگر همه ما برویم تیم شمس‌آذر باقی خواهد ماند.

در ادامه خبرنگاران از روند تمرین تیم شمس‌آذر برای آمادگی در مصاف با تیم هوادار تهران در زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بازدید کردند.

انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان