۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین روی انگیزه بالای بازیکنان و حمایت هواداران حساب باز کردیم
کد خبر: ۳۶۴۴۸۸ نویسنده: نفیسه مهرداد تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۱ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

سرمربی تیم شمس آذر در گفتگو با صبح قزوین:

روی انگیزه بالای بازیکنان و حمایت هواداران حساب باز کردیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در مقایسه با سایر تیم‌ها به لحاظ بودجه ارزان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر بوده و مانند بسیاری از تیم‌ها اسم و رسم نداریم، تمام دارایی ما هواداران و انگیزه بالای بازیکنان ماست.

روی انگیزه بالای بازیکنان و حمایت هواداران حساب باز کردیم
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین، تنها چند روز تا آغاز اولین تجربه تیم شمس آذر، نماینده استان قزوین در سطح اول فوتبال ایران باقی مانده است، تیم شمس آذر در اولین رویارویی خود باید به مصاف تیم آبی‌پوش‌ استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به قضاوت احمد محمدی برود.
 
مسابقه‌ای که بنا به اعلام سازمان لیگ با توجه به گرمای هوا و تعطیلی در سراسر کشور، به همراه دیگر مسابقات هفته اول لیگ برتر خلیج فارس به تعویق افتاده و برنامه جدید آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
برای اطلاع از آخرین وضعیت و آمادگی نماینده مردم قزوین در لیگ برتر با سعید دقیقی سرمربی جوان تیم شمس آذر به گفتگو نشستیم:
 
سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: تیم شمس آذر قزوین تنها دو سال است که در سطح بالای فوتبال کشور چه در لیگ دسته اول و چه لیگ برتر بازی می‌کند و تجربه زیادی ندارد.
 
وی با بیان اینکه این تیم برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورده، تصریح کرد: اگر چه کار سختی را در پیش داریم، اما امیدواریم که با تلاش‌های بازیکنان و حمایت‌های مردم و مسئولان استان بتوانیم عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.
 
دقیقی ادامه داد: تیم شمس‌آذر اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر را در شرایطی تجربه خواهد کرد که به دلیل تخلف یکی از بازیکنان، از همین ابتدا سه امتیاز منفی خواهد داشت که جبران آن کار را برای تیم سخت خواهد کرد.
 
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین بیان کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته، استادیوم سردار آزادگان به لحاظ ساختاری هنوز به آمادگی کامل برای میزبانی از تیم‌های لیگ‌برتری نرسیده که امیدوارم نواقص آن تا هفته دوم برطرف و هرچه زودتر به استانداردهای اعلامی از سوی سازمان لیگ برسد.
 
وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین موارد اصلاح نواقص ورزشگاه سردار آزادگان را برعهده دارد و شهرداری قزوین نیز در حال فراهم کردن پارکینگ و تامین وسایل حمل‌ و نقل برای تماشاگران است و مجموعه استانداری شرایط میزبانی را در قزوین آماده خواهد کرد.
 
دقیقی با اشاره به شرایط فنی تیم شمس آذر تاکید کرد: نسبت به بودجه و توان باشگاه سعی کردیم بازیکنان خوب و با کیفیتی را برای این فصل جذب کنیم؛ بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که امید داریم با توانایی و مهارت خود بتوانند جایگاه تیم را در لیگ برتر ثبیت کنند.

بودجه تیم شمس آذر یک چهارم تیم‌های مطرح است

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: در مقایسه با سایر تیم‌ها به لحاظ بودجه، ارزان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر بوده و مانند بسیاری از تیم‌ها اسم و رسم نداریم، تمام دارایی ما هواداران و انگیزه بالای بازیکنان است.
 
وی گفت: بودجه شمس آذر یک پنجم سپاهان و یک چهارم تیمی مانند پرسپولیس است، قیمت بازیکنان تیم‌های مطرح با قیمت مجموع بازیکنان تیم ما برابری می‌کند.
 
دقیقی یادآور شد: با وجود کسری سه امتیازی و شرایط بودجه‌ای باشگاه به توان و انگیزه بازیکنانم ایمان دارم و تمام تلاش خود را برای تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر خواهیم کرد.
 
سرمربی جوان تیم شمس‌آذر بیان کرد: در این فصل تیم خود را با به کارگیری 40 درصد از بازیکنان قبلی شمس آذر بسته و مابقی را از بازیکنان برتر تیم‌های دسته اول و لیگ برتری به کار گرفته‌ایم، برای سال اول بضاعت به کارگیری بازکنان بزرگ را نداشتیم.
 
دقیقی ادامه داد: فضای لیگ برتر کاملا با لیگ یک متفاوت است، کف قرارداد بازیکنان در لیگ برتر حدود سه میلیارد تومان است، بلکه در لیگ یک در بهترین حالت نصف این قیمت را برای بازیکنان در نظر می‌گیرند.
 
وی در ادامه گفت: برای آمادگی تیم و محک بازیکنان جدید اردوی پیش‌فصل خود را در تهران برگزار کرده و مقابل تیم‌های هوادار، پرسپولیس، نساجی، پارس جنوبی، پیکان و ذوب آهن دیدارهای دوستانه و تدارکاتی برگزار کردیم.
 
سرمربی تیم شمس آذر اظهار کرد: از همه مسئولین و دست‌اندرکاران ورزش استان خواستاریم که شرایط را برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات لیگ برتر و حمایت از تیم شمس آذر فراهم کنند، چرا که آورده آن به نفع شهر و استان ما خواهد بود.
 
وی ادامه داد: حضور تیم شمس آذر به عنوان نماینده فوتبال قزوین در لیگ برتر ایران می‌تواند به عنوان یک محرک اجتماعی و فرهنگی اثرات خوبی از جمله شور و نشاط اجتماعی به ارمغان آورده و از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

دقیقی در پایان گفت: از مردم ورزش‌دوست قزوین دعوت می‌کنم تا تیم شمس آذر را تنها نگذاشته و مانند گذشته حامی و هوادار این تیم به خصوص در دیدارهای خانگی باشند، تا طعم شیرین این همدلی و همراهی را با عملکرد خوب بازیکنان تیم شمس آذر بچشیم.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان