۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تا شنبه ثبت نکنید، لیگ را با ۱۴ بازیکن شروع می‌کنید!
کد خبر: ۳۶۴۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۴ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

هشدار سازمان لیگ به باشگاه‌ها؛

تا شنبه ثبت نکنید، لیگ را با ۱۴ بازیکن شروع می‌کنید!

سازمان لیگ فوتبال، باشگاه‌ها را به دلیل عدم ثبت قرارداد بازیکنانشان در فاصله ۹ روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر تهدید به استفاده از تنها ۱۴ بازیکن در بازی هفته اول کرد.

تا شنبه ثبت نکنید، لیگ را با ۱۴ بازیکن شروع می‌کنید!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، پنج‌شنبه هفته آینده با برگزاری بازی‌های هفته اول، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود.
در فاصله ۹ روز تا آغاز فصل جدید اما اکثر تیم‌های لیگ برتری با توجه به پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی و همچنین عدم اعلام سقف بودجه، قرارداد بازیکنانشان را ثبت نکرده‌اند.
با توجه به این شرایط، سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تیم‌های لیگ برتری هشدار داد.
در این اطلاعیه آمده است: براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها در لیگ برتر موظف هستند حداکثر ۱۴ روز قبل از شروع مسابقات نسبت به ثبت قرارداد ۱۴ بازیکن در سازمان لیگ فوتبال ایران اقدام کنند و هر تیمی که این مصوبه را رعایت نکند با تصمیماتی از سوی کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.
بر این اساس تاکنون باشگاه‌ های لیگ برتر نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان اقدام نکرده‌اند و به این ترتیب باشگاه ها تا روز شنبه ۷ مرداد نسبت به ارائه فرم بودجه و ارائه قراردادهای بازیکنانش فرصت دارند و در غیر اینصورت باشگاه‌ها در هفته نخست لیگ برتر فقط مجاز به استفاده از ۱۴ بازیکن قدیمی و واجد شرایط خواهند بود و قراردادهای بازیکنان دیگر به جز ۱۴ نفر بعد از هفته نخست مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه از بین اعضای کادرفنی فقط قرارداد سرمربی، پزشک و مدیر تیم در هفته نخست ثبت می‌شود.
انتهای خبر/1404
منبع:جام جم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان