۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین مصائب نکونام برای اولین بازی لیگ
کد خبر: ۳۶۴۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

«ناقص» مثل استقلال!

مصائب نکونام برای اولین بازی لیگ

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای مشخص کردن ترکیب تیمش در آستانه آغاز بیست‌وسومین دوره لیگ برتر دچار مشکلات عدیده‌ای شده است.

مصائب نکونام برای اولین بازی لیگ

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی از ۱۲ مرداد آغاز می‌شود که استقلال همچنان با تیمی ناقص و البته کمبود بازیکن تمریناتش را پیگیری می‌کند. باشگاه استقلال تاکنون مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و آریا برزگر را جذب کرده است که در این بین محمدی و سهرابیان مصدوم هستند. محمدی نزدیک به یک هفته است با استقلال تمرین گروهی نداشته است و احتمال دارد بازی با صنعت نفت آبادان را از دست بدهد. از طرفی، تکلیف عارف غلامی و جذب بازیکنانی، چون تورس، امیرحسین حسین‌زاده و ... مشخص نیست.

جواد نکونام برای اینکه ۱۱ بازیکن در ترکیب تیمش برای دیدار هفته اول لیگ مقابل صنعت نفت آبادان انتخاب کند، دچار چالش شده است. درون دروازه، سیدحسین حسینی به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده است و باید دید وضعیت بدنی‌اش اجازه می‌دهد برابر صنعت نفت بازی کند یا نه. علیرضا رضایی قرار بود از استقلال جدا شود و محمدرضا خالدآبادی از هوادار به این تیم بپیوندد که این اتفاق نیز رخ داد و روز گذشته خالدآبادی آبی‌پوش شد. سینا سعید‌ی‌فر دیگر گزینه آبی‌پوشان برای حضور درون دروازه است.

در خط دفاعی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان حضور دارند که سهرابیان دچار مصدومیت است. جعفر سلمانی و صالح حردانی احتمالاً دفاع‌های چپ و راست استقلال را تشکیل می‌دهند. با توجه به کمبود بازیکن، این احتمال می‌رود که یامگا به‌عنوان وینگر راست به میدان برود.

استقلال در خط میانی، آرش رضاوند، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری را در اختیار دارد. مهری به تازگی به تمرینات استقلال بازگشته و حامدی‌فر نیز درخواست جدایی داده است.

در پست وینگر، مهرداد محمدی مصدوم است و بازیکن جوانی مثل امیرعلی صادقی تنها گزینه باقیمانده نکونام به شمار می‌آید. در پست وینگر چپ، ابوالفضل جلالی می‌تواند گزینه باشد که البته خصوصیات او بیشتر دفاع چپ است تا وینگر چپ.

آخرین پست مربوط به مهاجم است. آرمان رمضانی در لیست خروج قرار گرفته است و سجاد شهباززاده نیز احتمالاً جدا خواهد شد. تنها گزینه‌های باقیمانده ارسلان مطهری و پیمان بابایی هستند. به این دو نفر آریا برزگر اضافه شده که جز سهمیه‌های زیر ۲۳ سال است.

باشگاه استقلال حتی اگر در روز‌های آتی بازیکنانی را در پست‌های مختلف جذب کند، با توجه به زمان کم باقیمانده تا شروع مسابقات لیگ برتر، به احتمال زیاد دو سه هفته اول لیگ را از دست می‌دهد. این مسئله چالش‌های نکونام را بیشتر از گذشته کرده است.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان