۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین حجابم هیچ‌گاه مانع کسب موفقیت‌هایم نشده است
کد خبر: ۳۶۴۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۴ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

عضو تیم ملی کاراته در مصاحبه با صبح قزوین:

حجابم هیچ‌گاه مانع کسب موفقیت‌هایم نشده است

عضو تیم ملی کاراته‌ ایران گفت: حجاب نه تنها مانع و محدودیتی برای زن ورزشکار ایرانی نیست بلکه به منزله پرچم و شاخصه زنان مسلمان در میادین بین‌المللی است.

حجابم هیچ‌گاه مانع کسب موفقیت‌هایم نشده است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کاراته بانوان در شرایطی در حال برگزاری است که لیلا برجعلی کاراته‌کای جوان و خوش آتیه قزوینی به عنوان نماینده وزن مثبت 68 در این اردو حضور دارد.

این اردو به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی، از 15 تیر ماه در مجموعه انقلاب تهران آغاز شده و تا ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت، در این اردو، تیم ملی بانوان روسیه نیز حضور پیدا کرده تا تیم‌های ایران و روسیه، تمرینات مشترکی با هم داشته باشند.

لیلا برجعلی کاراته‌کای 21 ساله‌ای که در جریان پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته با برتری مقابل رقبا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفت تا تیم ملی را در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا همراهی کند.

لیلا برجعلی در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین گفت: این هشتمین و آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در مسبقات قهرمانی آسیا است که خوشبختانه طی این مدت اکثر ورزشکاران به آمادگی صدرصد رسیده‌اند.

این کاراته‌کای قزوینی ادامه داد: ورزشکاران ایرانی در 26 تیرماه به محل مسابقات اعزام خواهند شد و مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۳۰ تیر الی اول مرداد در ملاکا مالزی برگزار می‌شود.

وی در خصوص رزومه ورزشی خود بیان کرد: کاراته را از 12 سال پیش زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی تحصیل می‌کردم شروع کردم و حدود هفت سال است در عضویت تیم‌های ملی قرار دارم.

برجعلی تصریح کرد: همه چیز برای من از سال ۹۵ آغاز شد زمانی که توانستم به تیم ملی نوجوانان راه یافته و در همان سال نقره آسیا را به دست بیاورم، در سال ۹۶ نیز در رده جوانان نقره آسیا را تکرار کرده و در مسابقات جوانان کشور مدال برنز را کسب کردم و یک سال بعد قهرمان کشور شدم.

نشان نقره نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، عنوان دوم رقابت های اپن جوانان جهان به میزبانی استانبول، ۲ جایگاه سومی رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی آسیا و نشان برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تنها گوشه ای از عناوین لیلا برجعلی بانوی درخشان کاراته استان قزوین است.

لیلا برجعلی ورزشکاری است که با موفقیت در میادین بین‌المللی و کسب مدال‌های متعدد نشان داده حجاب هیچگاه مانع رسیدن به موفقیت نیست.

وی حجاب را نه تنها مانع و محدودیتی برای زن ورزشکار ایرانی می‌شمارد بلکه آن را به منزله پرچم و شاخصه زنان مسلمان در میادین بین‌المللی می‌داند.

برجعلی بیان کرد: هر چند حجاب یک مقوله اعتقادی و شخصی است و شاید در برخی شرایط مواقع بخصوص در گرما تمرین کردن را برای ما سخت کند، اما هیچ‌گاه محدودیتی برای من ایجاد نکرده و اگر کسی به آن اعتقاد داشته باشد با تمام وجود آن را حفظ خواهد کرد.

عضو تیم ملی کاراته در پایان گفت: به همه جوانان و نوجوانان توصیه می‌کنم ورزش را در زندگی روزمره خود بگنجانند و در روز و حداقل در هفته چند ساعتی را به ورزش اختصاص بدهند و بدانند که هیچ وقت برای ورزش کردن دیر نیست.

انتهای پیام/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان