۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین احیای دشت قزوین با ورود دانش‌بنیان‌ها
کد خبر: ۳۶۴۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱۱ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین عنوان کرد:

احیای دشت قزوین با ورود دانش‌بنیان‌ها

استاندار قزوین گفت: برای احیای دشت قزوین و افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی باید مقدمات ورود شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی و آب به استان قزوین فراهم شود.

احیای دشت قزوین با ورود دانش‌بنیان‌ها
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان استان قزوین اظهار کرد: در کارگروه‌های ذیل این ستاد باید موضوعات به صورت بومی و قابل وصول دنبال شود و تمامی دستگاه‌ها نماینده تام‌الاختیار و ثابت معرفی کنند.

وی افزود: برای بهره‌وری هرچه بیشتر کارگروه‌ها مزیت‌های استان در حوزه‌های مختلف شناسایی و فقط بر همان مزیت‌ها تمرکز شود و اینگونه نباشد که در یک کارگروه چندین موضوع به صورت همزمان دنبال شود و در نهایت هیچ کدام از آنها به خروجی نرسد.

اعلایی گفت: افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان قزوین با اولویت ورود بخش خصوصی یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و معاونت اقتصادی استاندار با برگزاری جلساتی این مهم را محقق نماید.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: ساختمان‌ تاریخی جهاد کشاورزی باید تبدیل به مجموعه‌ای برای مدیریت دانش‌بنیان آب و کشاورزی با مدیریت پارک علم و فناوری شود و به نوعی این مجموعه که نماد قدمت و اصالت قزوین است به محلی برای رفت و آمد شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌وری فعالیت‌های کشاورزی شود.

اعلایی گفت: موضوعات دانش‌بنیان علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مغفول و مظلوم است در صورتی که بسیار تاثیرگذار و ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای را برای اقتصاد ایجاد می‌کند و هرچه قدر که در این زمینه ورود بیشتری داشته باشیم با موفقیت‌های بیشتری همراه خواهیم شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان