۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین ثبت سفارش کتب درسی برای ۱۸۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه قزوینی
کد خبر: ۳۶۳۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۴ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

ثبت سفارش کتب درسی برای ۱۸۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تا به امروز از ۱۸۹ هزار و ۲۹۲ دانش‌آموز میان پایه در سطح استان قزوین، ۱۷۹ هزار و ۷۷۰ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام نموده‌اند.

ثبت سفارش کتب درسی برای ۱۸۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه قزوینی
نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان ورودی اول، هفتم و دهم از پنج تیر ماه لغایت ۱۶ شهریور ماه با ثبت نام در یک واحد آموزشی می‌توانند نسبت به ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

وی افزود: تا به امروز از ۱۸۹ هزار و ۲۹۲ دانش‌آموز میان پایه در سطح استان قزوین ۱۷۹ هزار و ۷۷۰ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام نموده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس به دو شیوه فردی و گروهی می‌توانند در زمان اعلام شده با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نسبت به ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

وی بیان کرد: مدارس می‌توانند همچنین به صورت گروهی در سامانه سیدا برای ثبت کتب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند و دانش‌آموزانی هم که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود ثبت‌نام کتب درسی خود را با مبالغ مصوب درج شده در درگاه اینترنتی سامانه انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: براساس آمار اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش تامین کتب درسی برای بالغ بر ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است.

وی در پایان گفت: مدیران مدارس موظف هستند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموزان به کافی نت‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان