۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین افتتاح ۱۰ پروژه فناوری اطلاعات در شهر قزوین
کد خبر: ۳۶۳۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۳۰ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین عنوان کرد:

افتتاح ۱۰ پروژه فناوری اطلاعات در شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: خدمات الکترونیک به منظور ایجاد خدمات در راستای بهینه سازی شهر، سرعت بخشیدن و تسهیل‌گری آن است و با افتتاح ۱۰ پروژه حوزه فناوری اطلاعات در این زمینه تلاش کردیم در این مسیر گام برداریم.

افتتاح ۱۰ پروژه فناوری اطلاعات در شهر قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی صباغی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات شهرداری قزوین که در سالن قائم منطقه دو شهرداری با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز توفیق خدمت بی‌منت با هوشمندی تمام در رضایتمندی مردم و ایجاد خدمات بهینه و سرعت بخشیدن نصیبمان شده است.

وی افزود: خدمات الکترونیک در راستای بهینه سازی شهر، سرعت بخشیدن و تسهیل‌گری آن است و تلاش کردیم در این مسیر گام برداریم.

شهردار قزوین گفت: امروز عصر توسعه و تکنولوژی است و باید این موضوع در مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد که امروز 10 پروژه بزرگ هوشمندسازی در شهر قزوین فعال می‌شود.

وی عنوان کرد: امکان پرداخت الکترونیکی کرایه در سه هزار و 500 تاکسی فعال شهرداری قزوین فراهم شده که این امر نیاز به پول نقد را رفع کرده است.

صباغی بیان کرد: استفاده از پهباد یکی از پروژه‌های صورت گرفته در راستای هوشمندسازی در شهر قزوین بوده که برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می‌شود و مورد استفاده حوزه‌های آتش نشانی قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین همکاری مناسبی را در اجرای پروژه‌های و مدیریت شهری داشته و از آنها تشکر می‌کنیم.

محسن حق شناس در ادامه این مراسم اظهار کرد: خدمت بی منت را در دستور کار داده و امیدواریم بساط خدمت بیش از این تداوم داشته باشد.



هوشمندسازی و فناوری مدیریت شهری اولویت مهم شورای ششم

وی افزود: هوشمند سازی و فناوری برای شورای ششم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تکلیف مدیریت شهری تحقق صددرصدی بودجه ردیف هوشمندسازی است؛ امروز شاهد تحقق بخشی از افقی هستیم که فاوا و شهرداری مکلف به انجام آن بودند.
 
نائیب رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: هر اندازه در حوزه مدیریت هوشمند و فناوری کار شود باز امکان توسعه آن وجود دارد؛ این حوزه از حوزه‌هایی است استفاده از آن سرعت، دقت و صحت افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد؛ هر اندازه تسهیل و شفافیت کنار هم باشد، سلامت اداری تضمین و هنر مدیریت یکپارچه به عنوان دغدغه اصلی ما حل می‌شود.

حق‌شناس در پایان یادآور شد: در حوزه فناوری با عدم پذیرش مردم به عنوان یک چالش روبه رو هستیم و میزان استقبال آنها از اپلیکیشن‌ها بسیار محدود است؛ لازم است اقداماتی صورت بگیرد تا بستر زحماتی که کشیده شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از 10 پروژه کلان هوشمندسازی شهرداری قزوین بهره‌برداری و از تمبر «قزوین من» رونمایی شد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان