۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین توزیع خمیرمایه در بین نانوایان قزوین شفاف نیست
کد خبر: ۳۶۳۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۵ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار قزوین:

توزیع خمیرمایه در بین نانوایان قزوین شفاف نیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار قزوین گفت: علاوه بر کمبود، با توزیع نامناسب و غیرشفاف خمیر مایه در سطح استان رو به رو هستیم به طوری که برخی از نانوایان چندین بار خمیر مایه دریافت و برخی موفق به دریافت نمی‌شوند.

توزیع خمیرمایه در بین نانوایان قزوین شفاف نیست
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ ابوالفضل نجفی در حاشیه بازدید از مرکز توزیع خمیر مایه در شهرستان قزوین، تصریح کرد: گزارشی مبنی بر تجمع اعتراضی نانوایان در محل اتحادیه به دست ما رسید که به دنبال بررسی آن مشخص شد که نه تنها این تجمع اعتراضی نیست بلکه نانوایان جهت دریافت خمیر مایه مراجعه کردند و با کمبود آن مواجه شده‌اند.

وی افزود: با بررسی موضوع به مرکز توزیع خمیر مایه واقع در خیابان شهید انصاری مراجعه و اسناد و مدارک موجود را بررسی کردیم، بررسی‌ها نشان داد که تنها 5 و نیم تن خمیرمایه به استان قزوین اختصاص داده می‌شود که پاسخگوی نیاز استان نیست.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری قزوین یادآور شد: در حال حاضر استان قزوین به میزان 20 تا 25 تن خمیر مایه نیاز دارد بنابراین کمبود آن باعث ایجاد نارضایتی و صف طولانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمبود، با توزیع نامناسب و غیرشفاف خمیر مایه در سطح استان رو به رو هستیم به طوری که برخی از نانوایان چندین بار خمیر مایه دریافت و برخی موفق به دریافت نمی‌شوند.

نجفی افزود: کمبود سرانه استان و توزیع نامناسب از جمله مواردی است که در دستور بررسی قرار گرفته است و گزارش تحلیلی آن به کارگروه آرد و نان استان ارسال می‌شود تا بتوان راه حل مناسبی برای آن پیدا کرد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که سهمیه استان را احیا کنیم و توزیع از طریق مبادی رسمی و شفاف باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان