۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین
کد خبر: ۳۶۳۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس راه استان قزوین خبر داد:

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

رئیس پليس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات خبر داد.

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین
فرهاد ذاکری‌منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: به منظور افزايش ايمنی و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه در ايام تعطیلات پيش‌ رو، محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 10 و 11 خرداد ماه و از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه 15 و 19 خرداد ماه در محور قدیم قزوین-رشت و بالعكس ممنوع است.

رئیس پليس راه استان بيان کرد: همچنين تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 الی 24 روز پنج شنبه 11 خردادماه در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید يک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

ذاکری‌منش ابراز کرد: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 الی 24 روزهای دوشنبه و جمعه 15 و 19 خردادماه در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاح‌دید يک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد همچنین طی مدت اجرای محدودیت نیز تردد موتورسیکلت در این محورها ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند، خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان