۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۲۰۰ کیلوگرم لباس تاناکورا در قزوین
کد خبر: ۳۶۳۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۱ ساعت: ۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد:

کشف ۲۰۰ کیلوگرم لباس تاناکورا در قزوین

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در راستای مبارزه با پدیده فروش لباس‌های تاناکورا، از یک خودروی سواری ۲۰۰ کیلوگرم لباس و ۱۰۰ عدد کیف کهنه خارجی کشف و پرونده‌ای نیز برای رسیدگی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم لباس تاناکورا در قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی صبح قزوین؛ معصومه سلطانیه رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی قزوین اظهار کرد: هرگونه خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری لباس‌های کهنه خارجی در قزوین مشمول کالای قاچاق بوده و ممنوع است.

وی افزود: در راستای مبارزه با پدیده فروش لباس‌های تاناکورا، از یک خودروی سواری ۲۰۰ کیلوگرم لباس و ۱۰۰ عدد کیف کهنه خارجی کشف و پرونده‌ای نیز برای رسیدگی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

این مسئول بیان کرد: براساس مدارک و مستندات موجود، اتهام قاچاق محرز بوده که علاوه‌بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی هم محکوم شد.

سلطانیه با اشاره به پیامدهای منفی لباس‌های دست چندم خارجی، تصریح کرد: متاسفانه برخی شهروندان به دلیل ناآگاهی خود در این زمینه، اقدام به خرید و مصرف پوشاک، کیف و کفش کهنه خارجی «تاناکورا» می‌کنند در حالی که این اجناس می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیر بهداشتی برای آنان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان