۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خودروی لوکس دریافت نکردم
کد خبر: ۳۶۳۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۰ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

شفاف‌سازی نماینده مردم قزوین در مجلس؛

خودروی لوکس دریافت نکردم/ دانشجویان منتظر پاسخ دو نماینده مجلس استان

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس دریافت خودروی لوکس را تکذیب کرد.

خودروی لوکس دریافت نکردم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در پاسخ به مطالبه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین مبنی‌بر شفاف‌‎سازی نمایندگان استان قزوین نسبت به اینکه آیا خودروی لوکس دریافت کرده‌‌اند یا خیر؛ مطلبی را در صفحه رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرد که به شرح زیر است.



«بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان نشان از روحیه عزیت و روشنگری جوانان دانشجو دارد که جای تشکر و قدردانی دارد. به این دانشجویان مطالبه‌گر و مردم عزیز اعلام می‌کنیم که الحمدلله دکتر محمدبیگی از آغاز نمایندگی تاکنون ضمن رعایت قوانین و مقررات همواره سعی در رعایت ساده‌زیستی و همراهی با عموم مردم را داشته و کیفیت زندگی شخصی و اداری و اجتماعی ایشان نشان کامل از این موضوع دارد.

در ماجرای حاشیه اخیر در باب خودروی نمایندگان، متاسفانه تلاش شد فضای مجازی و رسانه‌‌ها و به دنبال آن افکار عمومی درگیر بازی طراحی شده برخی باندهای سیاسی و دست‌های پشت پرده شود که به نظر می‌رسد هدف‌شان تضعیف مجلس انقلابی و تسویه حساب‌های گروهی و جناحی بود. چنانچه طبق بررسی‌های به عمل آمده در هیئئت نظارت بر رفتار نمایندگان و کمیسیون اصل نود نادرستی ادعای مطرح شده مشخص شد و قطعا هر گونه تخلف و کوتاهی از قوانین پیگیری و برای متخلفان و مدعیان نیز مسیر قانونی طی شده و خواهد شد.

ضمن اعلام اینکه دکتر محمدبیگی در این زمینه به تکلیف قانونی خود عمل نموده و طبق ضوابط صرفا از یک خودروی ارائه شده به نمایندگان با مقررات مشخص شده در آیین‌نامه‌های مجلس جهت پیگیری امور استفاده می‌کند و خودروی مذکور در ادعای برخی رسانه‌ها را دریافت ننموده‌اند. قطعا قانون فصل‌الخطاب است و همگی باید حول محور قانون حرکت کنیم.

و من الله توفیق »

گفتنی است با تکذیب دریافت خودروی لوکس از سوی لطف‌الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک نیز انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین منتظر پاسخ و شفاف‌سازی دو نماینده مجلس دیگر استان یعنی روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس هستند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان