۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پروژه اتصال فیبر نوری منازل و مراکز تجاری شهر محمدیه افتتاح شد
کد خبر: ۳۶۳۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۸ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

برای اولین بار در استان قزوین؛

پروژه اتصال فیبر نوری منازل و مراکز تجاری شهر محمدیه افتتاح شد

پروژه اتصال فیبر نوری منازل و مراکز تجاری شهر محمدیه، با عنوان طرح نجما، برای اولین بار در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه اتصال فیبر نوری منازل و مراکز تجاری شهر محمدیه افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مراسم افتتاح پروژه اتصال فیبر نوری منازل و مراکز تجاری شهر محمدیه، با عنوان طرح نجما، که برای اولین بار در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفته است، با حضور غفوری فرماندار البرز، آقا حسینی امام جمعه محمدیه، فلاح امینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، آخوندی بخشدار محمدیه، نصرآبادی مدیرعامل منطقه قزوین شرکت مخابرات ایران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم غفوری فرماندار البرز، ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه مخابرات استان، اظهار کرد: شهرستان البرز و شهر محمدیه به سبب موقعیت مکانی و نزدیکی به پایتخت، بسیار حائز اهمیت است و همین موضوع، توجه مضاعف تری را می‌طلبد، همچنین استفاده درست از بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مضوعات را تسهیل و تسریع بخشد.

وی افزود: شهر محمدیه با توجه به حضور مدیران ریسک پذیر و توانمند، در بسیاری از زمینه ها پیشتاز است که این پروژه نیز می‌تواند گام موثری در ارائه خدمات نوین به مردم این شهر باشد.

گفتنی است؛ این پروژه بعد از شهر قزوین در شهر محمدیه و با هدف بسترسازی شهر هوشمند و حرکت در راستای عدالت ارتباطی مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان