۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غلظت آلاینده‌های هوای قزوین افزایش می‌یابد
کد خبر: ۳۶۳۴۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۷ ساعت: ۱۷:۳۲ ↗ لینک کوتاه

هشدار زرد هواشناسی؛

غلظت آلاینده‌های هوای قزوین افزایش می‌یابد

وزش باد‌های جنوبی با احتمال غلظت آلاینده‌های جوی برای فردا دوشنبه در این استان باعث شد تا اداره کل هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کند.

غلظت آلاینده‌های هوای قزوین افزایش می‌یابد
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ مریم بهروزی کارشناس هواشناسی قزوین اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های به عمل آمده مبنی بر وزش باد‌های جنوبی و احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی که کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت توصیه می‌شود تا فردا دوشنبه افراد از تردد‌های غیرضرور و فعالیت در هوای باز، به ویژه برای گروه‌های حساس خودداری کنند.
 
وی ادامه داد: براساس نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، برای امروز و فردا جوی به نسبت پایدار در سطح منطقه پیش رو داریم و از بعدازظهر سه شنبه تا اواخر چهارشنبه هفته جاری نیز با گذر امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق استان بارش باران، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
 
این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: با توجه به خاصیت فصل بهار و تشکیل ابر‌های همرفتی، ناپایداری‌ها به صورت محلی از میزان بیشتری برخوردار بوده و به لحاظ دمایی نیز تا روز سه شنبه روند افزایش دما را پیش رو داریم.
 
بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۹ و رازمیان در بخش الموت غربی با ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۵ تا ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان