۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد
کد خبر: ۳۶۳۴۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۷ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد

شهردار محمدیه از رایگان شدن اتوبوس‌های شرکت واحد این شهر در مسیر محمدیه به قزوین و بالعکس و داخل شهر محمدیه خبر دارد.

خدمات ناوگان اتوبوسرانی محمدیه و مهرگان رایگان شد
پیری شهردار محمدیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از رایگان شدن اتوبوس‌های شرکت واحد این شهر در مسیر محمدیه به قزوین و بالعکس و داخل شهر محمدیه خبر دارد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های شرکت واحد محمدیه از اول اردیبهشت ماه سال جاری رایگان شده است، گفت: این طرح با هدف اجرای شعار رشد تولید، ارتقاء رفاه شهروندان، ارتقاء عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، کمک به محیط زیست و کاهش گازهای آلاینده اجرا شده است.

این مسئول گفت: این تصمیم با مشارکت شورا و شهرداری محمدیه اتخاذ شده و استقبال خوبی هم از سوی شهروندان اتفاق افتاده است و تقاضای سفر با حمل و نقل همگانی با رشد بیش‌از 10 درصدی نسبت به گذشته مواجه شده است.

پیری بیان کرد: ما در صدد هستیم تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی را ترویج دهیم و دریافت هزینه از مردم برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی را از میان برداریم تا عزت و منزلت آنان حظ شود؛ از طرفی سبب می‌شود تا این هزینه‌ها صرف سبد فرهنگی و تغذیه مردم شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: این طرح در ایران سابقه نداشته و برای اولین بار در شهر محمدیه کلید خورده است؛ در حال حاضر هزینه سفر با حمل و نقل عمومی برای مردم این شهر رایگان شده و به صفر رسانیدم و هدف بعدی ما این است که زمان سفر را هم به حداقل برسانیم تا مردم به رضایت حداکثری دست یابند.

وی تاکید کرد: تقاضای سفر به شدت بالا رفته از این رو پیگیر هستیم تا تعداد اتوبوس‌های محمدیه را افزایش دهیم تا کمبود وسیله نقلیه را هم برطرف کنیم.

پیری در پایان گفت: در حال حاضر 17 اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی محمدیه و مهرگان از ساعت 6 صبح تا 9 شب مشغول به خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان