۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین موج توییتری نسبت به هتک‌حرمت آمران معروفِ پارک الغدیر قزوین
کد خبر: ۳۶۳۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۲۵ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

در حمایت از عفاف و حجاب صورت گرفت؛

موج توییتری نسبت به هتک‌حرمت آمران معروفِ پارک الغدیر قزوین

کاربران فضای مجازی در حمایت از آمران به معروف پارک الغدیر و لزوم برخورد قانونی با کسانی که برای آمران به معروف مزاحمت ایجاد می‌کنند در صفحات مجازی خود واکنش نشان دادند.

موج توییتری نسبت به هتک‌حرمت آمران معروفِ پارک الغدیر قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ چندی پیش در پارک الغدیر شهر قزوین تعدادی از بانوان با رعایت اخلاق اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نسبت به رعایت حجاب کردند که با هتاکی و مزاحمت یک مرد جوان مواجه شدند.

دادستان قزوین برای رسیدگی به این موضوع ورود پیدا کرد و فرد هتاک بلافاصله براساس قانون دستگیر و بازداشت شد.

این فرد هتاک از کار خود ابراز ندامت و عذرخواهی کرد که ویدئوی این عذرخواهی در صداوسیمای مرکز قزوین پخش شد.

حسین رجبی، دادستان مرکز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: این دادستانی در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مصمم بوده و بدون شک در این مسیر ضمن حمایت از فعالین ترویج فرهنگ حوزه عفاف و حجاب با خاطیان با اشد مجازات برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در راستای حمایت از آمرین به معروف فردی که در پارک الغدیر به بانوان آمر به معروف توهین و برای ایشان ایجاد مزاحمت کرده بود با قرار بازداشت موقت به زندان مرکزی قزوین معرفی شد.

اما کاربران فضای مجازی هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده و در حمایت از آمران به معروف و لزوم برخورد قانونی با کسانی که برای آمران به معروف مزاحمت ایجاد می‌کنند در صفحات مجازی خود واکنش نشان دادند که نمونه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید.





















انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان