۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رژیم صهیونیستی در پیله خود نابود می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهرستان تاکستان:

یکپارچگی امت اسلامی رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است

امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: پیش‌بینی‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری برای نابودی اسرائیل در حال تحقق است و رژیم صهیونیستی در پیله‌ای که خودش آن را تنیده در حال نابودی است.

رژیم صهیونیستی در پیله خود نابود می‌شود
آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در رابطه با مسئله قدس اظهار کرد: بر اساس روایات اسلامی، قدس بقعه‌ای از بقاع بهشتی است و این نشان از فضیلت و جایگاه والای این مکان مقدس دارد.
 
وی افزود: قدس از این جهت مسئله مهمی برای مسلمین به شمار می‌رود که قبله اول مسلمین بوده و از طرفی مسجدالحرام و مسجدالاقصی هردو در معراج دخیل بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: امروز قدس از نظر مسائل اجتماعی و سیاسی برای امت اسلامی یک نماد محسوب می‌شود که اگر آن را از دست دهیم در واقع هویت خود را از دست داده‌ایم.
 
آیت‌الله اسلامی تصریح کرد: شخصیت، هویت و به طور کلی رمز جاودانگی دینی ما مسلمانان، به مسجدالاقصی، مسجدالحرام و حرم ائمه اطهار(ع) باز می‌گردد لذا نباید اجازه دهیم که رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی را تصرف کنند.
 
وی تصریح کرد: امامین انقلاب همواره بر بیت‌المقدس تاکید داشتند به این منظور که عظمت بالایی دارد و نباید آن را از دست دهیم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسرائیل یک غده سرطانی است، گفت: بر اساس فرمایش امام (ره) اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بر روی اسرائیل می‌ریختند تاکنون باید آن را خفه می‌کردند.
 
آیت‌الله اسلامی ادامه داد: هر سال در روز جهانی قدس؛ مسلمانان و آزادگان به خیابان‌ها می‌آیند و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند و پیش‌بینی‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری برای نابودی اسرائیل در حال تحقق است و رژیم صهیونیستی که سرزمین مقدس را برای خود مرزبندی کرده بود امروز در پیله‌ای که خود تنیده در حال نابودی است.
 
وی تشریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی این چنین برای خود مرزبندی کرده بود که تا زمانی که از ناحیه شرق به کوه‌های اسدآباد همدان، از ناحیه شمال به دریای مدیترانه، از ناحیه غرب به ۶۰۰ کیلومتری داخل عربستان سعودی و منطقه فدک و از ناحیه جنوب به ام‌القصر عراق و بندر خرمشهر نرسد، قانون اساسی نخواهد داشت.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: به برکت درایت امامین انقلاب و پایداری جبهه مقاومت، اسرائیل در مرزهای فلسطین سردرگم شده و رژیم جعلی که روزی تهدید می‌کرد باید به کوه‌های اسدآباد همدان برسد، امروز از ترس مسلمانان دور خود را حصار می‌کشد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: بنابر سفارش امام (ره) روز قدس یک روز جهانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد و امیدواریم که مسلمانان در این روز جهانی به خیابان‌ها بیایند و تنفر و انزجار خود را نسبت به این رژیم غاصب اعلام کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان