۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بردِ شیرین شمس آذر قزوین در برابر خیبر خرم‌آباد
کد خبر: ۳۶۲۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۹ ساعت: ۲۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان صورت گرفت؛

بردِ شیرین شمس آذر قزوین در برابر خیبر خرم‌آباد

تیم فوتبال «شمس آذر» قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان و در بازی‌های هفته بیست‌وهفتم، توانست به برد شیرین در مقابل تیم «خیبر» خرم آباد دست پیدا کند.

بردِ شیرین شمس آذر قزوین در برابر خیبر خرم‌آباد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، تیم فوتبال «شمس آذر» قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان و در بازی‌های هفته بیست‌وهفتم، توانست به برد شیرین در مقابل تیم «خیبر» خرم آباد دست پیدا کند.

تیم شمس آذر در شش هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ یک با کسب 55 امتیاز و اختلاف ۱۱ امتیازی با تیم‌های استقلال خوزستان، فجر سپاسی و سایپا در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

در این دیدار که چهارشنبه شب با حضور پرشور تماشاگران قزوینی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر قزوین با نتیجه ۲ -۱ به برتری رسید.

در این دیدار پر افت و خیز ابتدا تک گل تیم خیبر خرم آباد را مهرداد قنبری در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، و اولین گل تیم فوتبال شمس آذر قزوین را حسین فاضلی در دقیقه 68 وارد دروازه حریف کرد و در دقیقه 85 دومین گل این تیم توسط پوریا سرآبادانی به ثمر نشست.

تیم شمس آذر قزوین با این نتیجه ۵۵ امتیازی شد و با اختلاف یازده امتیازی خود با تیم استقلال خوزستان تیم دوم جدول رده بندی قهرمانی و صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس آذر قزوین چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه در خوزستان به مصاف استقلال خواهد رفت.

انتهای پیام /2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان