۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بار ترافیکی در مسیرهای بازگشت نیمه‌سنگین است
کد خبر: ۳۶۲۴۵۰ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۸ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

بار ترافیکی در مسیرهای بازگشت نیمه‌سنگین است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: معمولا ترددها صبح در باند شمالی خواهد بود و بالعکس بعدازظهرها بار برگشت را به صورت پرحجم به ویژه از سمت گیلان را داریم

بار ترافیکی در مسیرهای بازگشت نیمه‌سنگین است
فرهاد ذاکری‌منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: صبح امروز ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در باند شمالی از نیروگاه شهید رجایی به سمت شهر محمدیه، عوارضی شماره ۲ و آزادراه قزوین_ رشت نیمه‌سنگین بود.
 
وی افزود: از آزادراه قزوین_ رشت حوالی گردنه کوهین، در باند شمالی به سمت گیلان ترافیک نیمه‌سنگین و روان بود.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: معمولا ترددها در ساعات صبح در باند شمالی است و بعدازظهرها بار برگشت را به صورت پرحجم به ویژه از سمت گیلان شاهد هستیم.  
 
ذاکری‌منش تصریح کرد: با توجه به بارش‌ها و ‌رگبارهای بهاری در برخی نقاط و مقاطع احتمال لغزندگی جاده‌ها وجود دارد لذا توصیه می‌شود که رانندگان دقت لازم را به هنگام رانندگی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به ویژه هنگام برگشت توصیه می‌شود که رانندگان حتما استراحت قبل و حین سفر را مورد توجه قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم در حالت آماده‌باش قرار دارد، گفت: تاکنون حدود ۱۲ میلیون تردد در سطح محورهای استان قزوین داشتیم که با توجه به میزان ترددهای صورت گرفته در استان میزان تصادفات نسبت به سال گذشته افزایش آنچنانی نداشته است.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان