۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قزوین بارانی می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۵ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین:

قزوین بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به ناپایداری‌های جوی، برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار نارنجی صادر شده است.

قزوین بارانی می‌شود
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از بعدازظهر امروز با گذر امواج کم‌دامنه از منطقه، افزایش ابر در آسمان استان قزوین را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برای ساعات بعدازظهر فردا یکشنبه تا روز سه شنبه شاهد عبور سامانه بارشی از آسمان استان قزوین خواهیم بود که پیامد آن بارش باران در بعضی ساعات به همراه وزش باد‌های لحظه‌ای، رعد و برق و تگرگ است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی یاد شده در روز‌های دوشنبه و سه شنبه محسوس‌تر است، افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا می‌شود در این روز‌ها از تردد و اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و با توجه به لغزندگی مسیر‌ها و کاهش دید افقی احتیاط لازم را در دستور کار قرار دهند.

آخوندی عنوان کرد: آوج با یک درجه سانتیگراد سردترین و رازمیان با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان در این مدت بودند و دمای هوای شهر قزوین بین ۶ تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان