۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف ماینرهای غیرمجاز و مواد مخدر در دو عملیات مشترک
کد خبر: ۳۶۲۳۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۴ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه پلیس قزوین؛

کشف ماینرهای غیرمجاز و مواد مخدر در دو عملیات مشترک

نیروی انتظامی استان قزوین در دو عملیات مشترک موفق به کشف ماینرهای غیرمجاز و مواد مخدر در این استان شد.

کشف ماینرهای غیرمجاز و مواد مخدر در دو عملیات مشترک
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین رخدادهای پلیسی قزوین به شرح زیر است؛

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 69 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی خبر داد و گفت:در این عملیات یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار علی ابراهیمی به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتي ماموران عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ، بر روي عناصر اصلي و حرفه اي قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر از مرز های شرقی کشور به شهر مشهد به دست آمد.

وی با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی های همه جانبه ماموران، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را در شهر مشهد توزیع کنند که هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی برای اجرای عملیات و دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را به منزل خود در یکی از محلات مشهد منتقل و قصد توزیع آن را داشت، افزود: با هدایت اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، دو اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی پس از شناسایی منزل این سوداگر مرگ و هماهنگی قضائی برای کشف مواد مخدر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از منزل این قاچاقچی 69 کیلو تریاک کشف کردند خاطرنشان کرد: یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

کشف 14دستگاه ماینر در یک عملیات مشترک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف 14 دستگاه ماینر غیر مجاز در عملیات مشترک پلیس استان "قزوین و کردستان" خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد در تشریح این خبر اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و هوشمندانه ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، باندی از ایادی قاچاق با شگردهای مختلف و استفاده از اسکورت و خودروهای شوتی محموله های لوازم الکترونیکی قاچاق را از شهرستان های مرزی به سمت مرکز کشور انتقال می دهند.

وی افزود: پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مسیر تردد و خودرو های مورد استفاده با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خودرو مورد نظر در محور "نجف آباد" به سمت "بیجار" توسط همکاران پلیس آگاهی شهرستان بیجار شناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن تعداد 14 دستگاه ماینرو 14 دستگاه پاور کشف و یک نفر دستگیر شد.

حاجیان راد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تاکید کرد: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان