۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دستگاه‌های امدادی برای تغییرات جوی استان آماده‌ باشند
کد خبر: ۳۶۲۳۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۳ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین:

دستگاه‌های امدادی برای تغییرات جوی استان آماده‌ باشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: پیش‌بینی‌ها نشان دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوارتر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم.

دستگاه‌های امدادی برای تغییرات جوی استان آماده‌ باشند
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات استان در زمینه کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است و امیدواریم همین روند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد.

وی افزود: استمرار نظارت‌ها و پیگیری‌ها باعث می‌شود سیستم با قدرت به کار خود ادامه دهد، به همین‌ دلیل باید با وقت و دقت نظر بیشتری امور را دنبال و به صورت جدی در اماکن فعال در این حوزه حضور پیدا کنیم.

کاظمی گفت: تا پایان تعطیلات مدت زمان زیادی باقی مانده است و با آغاز ماه مبارک رمضان شرایط ویژه‌تری حاکم خواهد بود و دستگاه‌های متولی باید با زبان روزه فعالیت خود را ادامه دهند، بنابراین باید با حضور در جمع آنها منجر به افزایش روحیه آن‌ها شویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوارتر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم.

وی اظهار کرد: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی از سوی فرمانداران و دستگاه‌های امدادرسان هم باید مورد لحاظ قرار گیرد تا در شرایط ذکر شده غافلگیر نشویم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان