۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۳۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های استان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم‌اکنون وضعیت تردد در باند شمالی آزادراه‌های استان نیمه‌سنگین است و در برخی نقاط با سرما، کاهش دید و در گردنه‌ها به ویژه گردنه آزادراه و جاده قدیم کوهین با لغزندگی جاده مواجه هستیم.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های استان قزوین
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای استان قزوین اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت تردد در باند شمالی آزادراه‌های استان نیمه‌سنگین است و در برخی نقاط با سرما، کاهش دید و در گردنه‌ها به ویژه گردنه آزادراه و جاده قدیم کوهین با لغزندگی جاده مواجه هستیم.
 
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارندگی تا آخر هفته ادامه دارد اما اوج بارندگی ‌ها تا ظهر امروز خواهد بود؛ همچنین با توجه به وزش باد توصیه می‌شود که مسافران از اتراق زیر تابلوها و درختان خوددداری کنند.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: بدون شک با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد موج بازگشت مسافران خواهیم بود بنابراین توصیه می‌شود که مسافران حرکت خود را از ابتدای صبح آغاز کنند.
 
ذاکری‌منش تصریح کرد: در حال حاضر موج رفت سفرهای نوروزی رو به اتمام است و به تدریج باید خود را برای موج بازگشت به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان و پایان تعطیلات اداری آماده کنیم.
 
وی در پایان گفت: توصیه می‌شود که رانندگان هیچ شتابی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند چراکه دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان