۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ساعت بازدید از بناهای تاریخی قزوین در نوروز اعلام شد
کد خبر: ۳۶۲۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

ساعت بازدید از بناهای تاریخی قزوین در نوروز اعلام شد

۱۵ بنای تاریخی پربازدید استان قزوین به صورت ویژه در ایام عید نوروز به گردشگران و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

ساعت بازدید از بناهای تاریخی قزوین در نوروز اعلام شد
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین درباره ساعات بازدید از ابنیه تاریخی استان قزوین در روزهای نوروز اظهار کرد: 15 بنای تاریخی پربازدید استان قزوین به صورت ویژه در ایام عید نوروز به گردشگران و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند که ساعت‌های بازدید از آنها متفاوت خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: در شهر قزوین ساعت‌های بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی دولت‌خانه صفوی شامل کاخ-موزه چهلستون، موزه شهر و عمارت عالی‌قاپو از ساعت 10 صبح تا 21 خواهد بود، همچنین موزه مردم‌شناسی حمام تاریخی قجر از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 20 میزبان گردشگران از سراسر ایران و جهان است.
 
خزائلی زمان بازدید از سرای سعدالسلطنه و حسینیه امینی‌ها را ساعت 10 صبح تا 18 دانست و ادامه داد: خانه تاریخی رئوفی هر روز از ساعت 10 صبح تا 17 و خانه تاریخی زعیم ساعت 17:30 تا 23 پذیرای گردشگران است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین در پایان با بیان اینکه قلعه الموت (قلعه حسن صباح) یکی از پربازدیدترین آثار تاریخی استان قزوین در روزهای نوروز است، گفت: ساعت بازدید از این قلعه تاریخی که در قله کوه قرار دارد، از هر روز از ساعت 10 صبح تا 18 و زمان بازدید از کاروان‌سرای تاریخی آوج و بقعه پیر تاکستان نیز از ساعت 10 صبح تا 18 می‌باشد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳/د
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان