۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین در تمامی محورهای استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۷:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خبر داد:

ترافیک سنگین در تمامی محورهای استان قزوین

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه حجم ترافیک در محور قزوین رشت سنگین است، گفت: با تاریکی شب حجم ترافیک بیشتر شده و برای رانندگان مشکل ایجاد خواهد کرد که تقاضا داریم مردم سفر خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

ترافیک سنگین در تمامی محورهای استان قزوین
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس‌راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: از صبح امروز بار ترافیکی پرحجمی از خروجی آزادراه‌های تهران و البرز داشتیم به طوری که تمام خطوط قفل بود.
 
وی افزود: در برخی نقاط با کندی کشش و توقف‌های لحظه‌ای مواجه بودیم و این بار ترافیکی تا شهر قزوین و سپس تا استان گیلان ادامه داشت.
 
رئیس پلیس‌راه استان قزوین بیان کرد: بدون شک این بار ترافیکی در مسیر منجیل به رودبار با کندی و توقف‌های چند ساعته همراه خواهد بود بنابراین از رانندگان تقاضا داریم که اکنون سفر خود را آغاز کرده و آن را به ساعات پایانی مانده به تحویل سال موکول نکنند.

ذاکری‌منش ضمن توصیه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان گفت: از رانندگان درخواست داریم زمانی که تمام خطوط ترافیک است حق تقدم را رعایت کرده و از حرکت از سمت راست و یا عبور از شانه خاکی خودداری کنند چون این اقدامات موجب بی‌نظمی ترافیکی و تصادف خواهد شد که متأسفانه امروز چندین مورد اینگونه قانون شکنی و تصادف داشتیم که همین عوامل موجب کند شدن تردد و سنگین شدن حجم ترافیک‌ها می‌شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر حجم ترافیک در محور قزوین_رشت سنگین است، اذعان کرد: با تاریکی هوا بدون شک حجم ترافیک بیشتر شده و برای رانندگان مشکل ایجاد خواهد کرد لذا تقاضا داریم که رانندگان سفر خود را به ساعات شب موکول نکنند.
 
رئیس پلیس‌راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به هشدار هواشناسی و اعلام بارش در استان از رانندگان تقاضا داریم که ضمن رعایت سرعت مطمئنه، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
 
وی در پایان گفت: همچنین تقاضا داریم که مسافران برای سفرها و بازگشت خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا با بار ترافیکی سنگین همراه نشوند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان