۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۶۲۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

طی حکمی از سوی استاندار قزوین؛

سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قزوین معرفی شد

طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، عباس کاظمی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قزوین معرفی شد
به گزارش حوزه سیاسی صبح قزوین؛ با توجه به عدم تمدید مأموریت سردار دکتر ابوالحسن کبیری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح جهت تداوم خدمت در جایگاه خدمتی معاون استاندار، دقایقی پیش طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، عباس کاظمی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.

در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین آمده است:
با عنایت به توان اجرایی، تجارب مدیریتی و تعهد کاری و تخصص ارزشمندتان در حوزه‌های، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی و با توجه به عدم تمديد مأموریت برادر بزرگوار سردار دکتر ابوالحسن کبیری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای تداوم خدمت در جایگاه خدمتی معاونت استاندار، جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب می‌نمایم.

انتظار دارم در انجام وظایف این حوزه مأموریتی جدید با نظر داشت منافع عامه مردم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاستهای اعلامی دولت مردمی سیزدهم با امتزاج توامان هوشمندی و سخت کوشی به نحو شایسته خدمتگزاری کنید.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت مشروط به تداوم تقیدتان به چارچوبهای مذکور خواهد بود.



انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان