۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فعالیت ۷۵ نانوایی قزوین در ایام نوروز + جدول
کد خبر: ۳۶۲۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت: ۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین خبر داد:

فعالیت ۷۵ نانوایی قزوین در ایام نوروز + جدول

فرماندار قزوین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در جهت رفاه حال مردم در ایام تعطیلات عید نوروز طبق لیست، نانوایی‌های مذکور آماده ارائه نان طبق نرخ مصوب هستند.

فعالیت ۷۵ نانوایی قزوین در ایام نوروز + جدول
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق هماهنگی با نانوایان و مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان سهمیه فوق‌العاده بین بیش‌از 75 نانوایی توزیع شده تا در ایام تعطیلات عید نوروز کار پخت نان در این نانوایی‌های کشیک بدون وقفه ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اقدام بزرگ دولت سیزدهم در سال 1401 در راستای راه‌اندازی سامانه متمرکز نانینو و جلوگیری از تخلفات در یارانه نان ابراز امیدواری کرد با بارش باران رحمت الهی در فصل بهار شاهد تولید بیشتر گندم در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم مانند سال گذشته رکورد خوبی را در عرصه تولید این محصول مهم ثبت کنیم.

فرماندار قزوین اضافه کرد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت ایجاد مشکل گزارش‌های خود را به سامانه نظارت مردمی 124 اعلام کنند. نانوایان قشر زحمت‌کشی هستند که در طول سال و حتی در ایام تعطیلات با تلاش در حال خدمت به همشهریان هستند و جا دارد از کوشش و زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.
















انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان