۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از تصادف مرگبار تا دستگیری باند سارقین
کد خبر: ۳۶۲۳۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

از تصادف مرگبار تا دستگیری باند سارقین

تصادف در لاین جنوبی آزاد راه قزوین یک کشته بر جای گذاشت.

از تصادف مرگبار تا دستگیری باند سارقین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین عملیات‌های پلیس قزوین در روزهای پایانی سال به شرح زیر است.

مرگ یک نفر در تصادف کامیون با پژو پارس

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در لاین جنوبی آزاد راه قزوین روبروی "کوندج" ماموران پلیس راه استان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون کشنده با خودروی سواری پژو پارس برخورد کرده که در اثر شدت تصادف راننده پژو در دم جان باخته است.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق حادثه علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم کامیون کشنده نسبت به پژوپارس اعلام نموده‌اند.

ذاکری‌منش از رانندگانی که قصد تردد در اين محورها را دارند خواست: در همه حال توجه كامل به جلو را داشته و با رعايت سرعت مطمئنه و حق تقدم عبور براي ساير رانندگان و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سفري ايمن براي خود و ديگران تضمین کنند.

دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق در قزوین

سرهنگ امیر حسام عزیزی اظهار کرد: در پي وقوع سرقت هاي متعدد سيم و کابل برق در سطح شهر اقباليه و نارضایتی مردم ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو سارق را هنگام سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اذعان داشت: افراد دستگیر شده از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند ،که به بزه ارتکابی و همچنین همکاری با دونفر مالخر دیگر اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه مالخران و بازرسي از محل فعاليت آنها (ضايعاتي) مقداري از اموال مسروقه شامل سيم و کابل برق هوايي ..کشف وتحقيقات در راستاي شناسايي ساير سرقت ها و مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه در این خصوص 4 نفر دستگیر شدند ، افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پايان با اعلام اينكه پليس با بكارگيري تمام امكانات براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليس 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان