۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حمل اثاثیه منزل در ایام نوروز ممنوع است
کد خبر: ۳۶۲۳۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین:

حمل اثاثیه منزل در ایام نوروز ممنوع است

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین از ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز خبر داد.

حمل اثاثیه منزل در ایام نوروز ممنوع است
سرهنگ حسین رشید تبار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از 27 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی افزود: اسباب‌كشی پس از تكميل فرم‌های مربوطه و تعيين مبداء ، مقصد و تاييد نهايی رئيس كلانتری محل امكان‌پذير است.

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین به بنگاه‌داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند، توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند که حتما با کلانتری محل هماهنگی های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.

رشیدتبار با اشاره به اينكه ايام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ايجاد می‌كند؛ تاکید کرد: در صورتی كه شهروندان قصد اسباب‌كشی دارند حتما با كلانتری محل هماهنگ شوند و با رعايت نكات ايمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمينه وقوع سرقت را كاهش دهند.

رئیس پلیس پیشگیری قزوین در پایان با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز از آن‌ها خواست: در این ایام با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان