۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۲۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد استان قزوین:

مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ با حضور مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
سمیه اسمعیلی در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین؛  اظهار کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذراندند.

وی افزود: امسال هم مراسم تحویل سال 1402 با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت 23 شب روز دوشنبه 29 اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم شهیدپرور درخواست کرد در راستای تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدا و در جوار شهیدان آغاز کنند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان