۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خبر داد:

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای استان قزوین

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از افزایش حجم ترافیک در جاده‌‌های استان خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای استان قزوین
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس‌راه قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درخصوص وضعیت راه‌های استان در آستانه تعطیلات نوروزی اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای استان به‌ویژه آزادراه‌ها حاکم و به تدریج حجم ترددها در حال افزایش است.
 
وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان افزود: از امروز تردد انواع وسایط نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی تا روز چهارم فروردین ماه و از روز دهم تا سیزدهم فروردین ماه در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه استان قزوین بیان کرد: از امروز تا آخر تعطیلات نوروز فعالیت کارگاه‌های عملیاتی در محورهای سطح استان تعطیل اعلام شده و هیچگونه فعالیت عمرانی نباید صورت گیرد.
 
ذاکری‌منش ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی، طی چند روز آینده بارش باران در محورهای استان پیش‌بینی می‌شود که احتمال لغزندگی جاده‌ها وجود دارد و رعایت نکات ایمنی و قوانین توسط رانندگان را تاکید می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم سفرهای خود را به ساعات و دقایق پایانی مانده به تحویل سال موکول نکنند چون حجم ترافیک در جاده‌‌ها به تدریج افزایش می‌یابد.
 
رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان گفت: می‌طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ امنیت خود و سرنشینان، سفر امنی را داشته باشند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان