۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین برگزاری ۵۱ دوره آموزشی برای دهیاران استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد:

برگزاری ۵۱ دوره آموزشی برای دهیاران استان قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: ۵۱ دوره آموزشی برای ۲هزار و ۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان در سال جاری برگزار شد.

برگزاری ۵۱ دوره آموزشی برای دهیاران استان قزوین
لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: یکی از رسالت‌ها و وظائف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف تقویت، توانمندسازی و توسعه منابع انسانی در حوزه مدیریت روستایی استان است.

وی افزود: در سال جاری مجموعه مدیریت روستایی به تعداد 16هزار و 500 نفر-ساعت تحت آموزش قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: ۵۱ دوره آموزشی برای ۲هزار و 137 نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان در سال جاری برگزار شد.

غریب گفت: دوره‌های مذکور در هشت حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی، حقوقی و قوانین، مدیریت بحران، محیط زیست، فنی و عمرانی، مالی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، عمومی و اداری بوده است.

وی در ادامه به سفرهای آموزشی اشاره کرد و گفت: یک سفر آموزشی برون‌استانی به استان اصفهان با حضور بخشداران، دهیاران و شوراهای بخش استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پایان گفت: نیازسنجی آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری برای سال آینده انجام شده و تا پایان سال، تقویم آموزشی سال ۱۴۰۲ تهیه و تدوین خواهد شد که برای مجموعه مدیریت روستایی به تعداد ۳۲ عنوان دوره آموزشی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان