۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین از عصر امروز
کد خبر: ۳۶۲۲۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین از عصر امروز

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم‌اکنون سفرهای نوروزی آغاز شده و شاهد تردد پلاک‌های غیربومی در درون و برون شهر هستیم و پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر حجم تردد‌ها در محورهای استان قزوین سنگین‌تر شود.

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین از عصر امروز
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان قزوین در آستانه آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: طرح ترافیک نوروزی پلیس‌راه از شب گذشته با آماده‌باش کامل کارکنان آغاز شده و به صورت صددرصدی در سطح محورهای استان حضور دارند.
 
وی افزود: هماهنگی لازم با دستگاه‌های امدادی صورت گرفته که طی این مدت همکاری لازم را با پلیس‌راه داشته باشند همچنین مقرر شده که گروه‌های جهادی در نقاط حادثه‌خیز مستقر شوند تا در صورت هرگونه حادثه یا گره‌های ترافیکی، اقدامات لازم به موقع صورت گیرد.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: هم‌اکنون سفرهای نوروزی آغاز شده و شاهد تردد پلاک‌های غیربومی در درون و برون شهر هستیم و پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر امروز حجم تردد‌ها در محورهای استان سنگین‌تر شود.
 
ذاکرمنش اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی از نظر ترافیکی وجود ندارد و وضعیت تردد در محورهای مطلوب است اما در صورت بارندگی، حجم تردد بیشتر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: شب گذشته با آغاز بارش‌ها، مقداری لغزندگی در سطح محورها وجود داشت اما مشکل خاصی نداشتیم؛ امروز هم با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و رگبارها در گردنه‌های و محل‌های باران‌گیر احتمال لغزندگی معابر وجود دارد.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌‌ساز به ویژه سرعت، سبقت و استفاده از تلفن همراه، انحراف و تجاوز به چپ به هیچ عنوان قابل اغماض نخواهد بود و توقیف و انتقال وسایل نقلیه در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
ذاکرمنش در پایان گفت: گرچه سفرهای نوروزی از امروز آغاز شده اما اوج ترددهای در روزهای شنبه و یکشنبه صورت ‌خواهد گرفت و پیش‌بینی ما بر این است که در ایام عید حجم ترددهای بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان