۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شمس‌آذر در یک قدمی صعود به لیگ برتر
کد خبر: ۳۶۲۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین عنوان کرد:

شمس‌آذر در یک قدمی صعود به لیگ برتر

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تیم شمس‌آذر با فاصله امتیازی که با سایر تیم‌ها دارد، می‌تواند به عنوان اولین تیم استان قزوین به لیگ برتر صعود پیدا کند.

شمس‌آذر در یک قدمی صعود به لیگ برتر
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین صدرنشین لیگ آزادگان امروز پنجشنبه به مصاف تیم سایپا در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم خواهد رفت.

این تیم که به سرمربی سعید دقیقی تا هفته 25 مسابقات با کسب 52 امتیاز با فاصله قابل اطمینانی از دیگر رقبا توانسته جایگاه خود را برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر حفظ کند، به عنوان قهرمان زودهنگام لیگ آزادگان شناخته شده است.



شمس‌آذر در آستانه صعود به لیگ برتر 


سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس ‌آذر قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تیم شمس‌آذر با فاصله امتیازی که با سایر تیم‌ها دارد، می‌تواند به عنوان اولین تیم استان قزوین به لیگ برتر صعود پیدا کند.

وی ادامه داد: ما با تلاش 12 ماهه از زمانی که تیم را از رتبه 16 رده‌بندی تحویل گرفتیم، در فصل گذشته توانستیم به رتبه تک رقمی رسانده و امسال با همت کادرفنی، مدیریت باشگاه و تمام بازیکنان توانستیم تا به امروز صدرنشین مسابقات مانده و شانس بالایی در دست‌یابی به قهرمانی لیگ آزادگان داریم.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین خاطرنشان کرد: وجود تیم شمس آذر برای شهر قزوین یک ظرفیت قابل اتکا تلقی شده که خیر و برکات زیادی برای شهر به ارمغان خواهد آورد.

دقیقی با بیان اینکه 25 درصد بازیکنان تیم شمس‌آذر بومی هستند، ادامه داد: در فوتبال حرفه‌ای بومی و غیربومی معنا ندارد، در بسیاری از تیم‌های رده اول دنیا بازیکنان از اقصی نقاط جهان بازی می‌کنند اما وجود تیم علاوه بر ایجاد شور و نشاط برای شهروندان، سبب کانون توجه گرفتن شهر و شناسایی ظرفیت‌های آن خواهد شد.

وی یادآور شد: قرار گرفتن تیم شمس‌آذر در سطح اول فوتبال و صعود به لیگ برتر می‌تواند آورده‌های بسیاری برای شهر و استان قزوین داشته‌ باشد و سبب رونق ورزش و به فراخور آن رشد فوتبال، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین توسعه گردشگری داشته باشد.

سرمربی شمس‌آذر تاکید کرد: کادر فنی تیم بیشتر بومی بوده و تیم‌های پایه و امید ما کاملا بومی قزوین هستند و به دنبال این هستیم سرمایه آینده فوتبال را رشد دهیم.

وی افزود: فوتبال قزوین ستارگانی چون علیرضا جهان‌بخش، مصطفی سیفی، وحید نعمتی و حسن رودباریان را به فوتبال کشور معرفی کرده است و تیم شمس‌آذر هم توانسته کمتر از یکسال در بین قطب‌های فوتبالی کشور مطرح شود.



50 گل به ثمر نشسته در شمس‌آذر


دقیقی با اشاره به میانگین گل زده تیم شمس‌آذر ادامه داد: تعداد گل‌‌های به ثمر نشسته در شمس‌آذر طی ۲۴ بازی تاکنون ۵۰ گل بوده که میانگین آن از لیگ اروپایی بالاتر است.

وی افزود: همانطور که می‌دانید گل زدن و موقعیت پیدا کردن بسیار سخت است، اما برای ایجاد این رکورد و افتخار تلاش‌های بسیار صورت گرفته و تیم به صورت هجومی پیش رفته است.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: بازی سختی با تیم ساپیا که از مدعیان قهرمانی است داریم و تمام توجه و تمرکز ما برای برد در این بازی است.

وی گفت: برنامه‌ ما برای آینده تمرکز بر باز‌ی‌های لیگ آزادگان و رسیدن به مقام قهرمانی است، اگر بعد از مسابقات همچنان به عنوان کادر فنی در اختیار تیم باشم در راستای موفقیت تیم فعالیت خواهم کرد و اگر چنانچه در اختیار تیم نباشم به عنوان هوادار تیم از آن حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/ 2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان