۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اطفاء ۲۴ مورد آتش‌سوزی در شب چهارشنبه آخر سال قزوین
کد خبر: ۳۶۲۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت: ۲۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین خبرداد:

اطفاء ۲۴ مورد آتش‌سوزی در شب چهارشنبه آخر سال قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: بیش‌از ۲۴ مورد آتش‌‌سوزی به دلیل رفتارهای پرخطر و بی‌احتیاطی برخی شهروندان در سطح شهر قزوین اتفاق افتاده است که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی همگی اطفا شدند.

اطفاء ۲۴ مورد آتش‌سوزی در شب چهارشنبه آخر سال قزوین
قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین در گفتگو با خبرنگار حوادث صبح قزوین، اظهار کرد: از غروب آفتاب امروز 23اسفندماه تا این لحظه، بیش از 24 مورد آتش‌‌سوزی به دلیل رفتارهای پرخطر و بی‌احتیاطی برخی شهروندان در سطح شهر قزوین اتفاق افتاده است که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی همگی اطفا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 20 مورد حریق ضایعات، سطل آشغال و تخته چوب موجود در سطح خیابان بود که احتمال خطر داشته است، یک مورد آتش‌سوزی مغازه و دو مورد آتش‌سوزی منازل و یک مورد هم وقوع آتش‌سوزی در شرکت صنعتی اتفاق افتاده است.

موسی‌خانی تصریح کرد: عصر امروز یک واحد تولیدکننده دستکش مستقر در شهرک صنعتی لیا دچار آتش‌سوزی شد که به محض اطلاع از وقوع حادثه از ساعت 18، آتش‌نشانان قزوین، الوند و شهرک صنعتی لیا خود را به محل وقوع حادثه رسانده و با تلاش آنها آتش‌سوزی در این واحد تولیدی مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خاطرنشان کرد: 40 اکیپ عملیاتی آماده امداد‌رسانی در شب چهارشنبه آخر سال بوده که 15 اکیپ به صورت گشتی و مابقی هم در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

وی افزود: بیش از 150 نیروی عملیاتی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در این اکیپ‌ها حضور دارند و تعدادی هم از آتش‌نشانان داوطلب و تاکسی‌ران ما نیز در این شب آماده امدادرسانی هستند.

موسی‌خانی بیان کرد: استقرار اکیپ‌های امدادرسانی در خیابان‌های پرتردد و حادثه‌خیز شهر و همچنین وجود اکیپ‌های گشت‌زنی، سبب حضور به موقع و سریع نیروهای عملیاتی برصحنه حادثه و اطفای سریع آن خواهد شد که از به وجود آمدن خسارات بیشتر جلوگیری می‌کند.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین در پایان گفت: با توجه به برنامه‌های سازمان آتش نشانی قزوین به منظور پیشگیری از حوادث و همچنین امدادرسانی سریعتر در نقاط مختلف شهری، از شهروندان عزیز خواستاریم در صورت نیاز فورا با شماره 125 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان