۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید در قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید در قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: به طور جدی به دنبال زمین برای احداث مجموعه جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین هستیم که در یک الی دوماه آینده نهایی خواهد شد و در تلاش هستیم این مجموعه را حداقل در بازه زمانی یک ساله احداث کنیم.

نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید در قزوین احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ احمد خورگامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی حائز اهمیت است چون در بستر این نمایشگاه‌ها تولیدکنندگان محصولات خود را به رقابت گذاشته و مردم هم می‌توانند نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: قزوین در شاه‌راه کشور قرار گرفته و ظرفیت خوبی در برگزاری نمایشگاه دارد که باید تقویت شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: به دلیل آسیب‌های کرونا در سال‌های اخیر مجموعه هیچ درآمدی نداشت و زیان‌ده بود و از طرفی هزینه‌هایی که قرار بود ستاد کرونا در ازای به کارگیری فضای نمایشگاه برای واکسیناسیون واریز کند نیز تحقق نیافته بود.

خورگامی ادامه داد: باتوجه به این مشکلات نمایشگاه حتی برای پرداخت هزینه پرسنل و هزینه‌های انرژی هم با مشکل مواجه شده بود.

37نمایشگاه تخصصی و عمومی در قزوین برگزار شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: از ۱۹ فروردین 1401 اولین نمایشگاه را دایر کردیم و از ابتدای سال تاکنون ۳۷ نمایشگاه در قزوین دایر شده که ۱۶ مورد تخصصی و 21 مورد هم عمومی و بازرگانی بوده است.

وی یادآور شد: در این دوره بیشترین نمایشگاه را از بدو تاسیس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی دایر کردیم که شامل 9عنوان نمایشگاه در حوزه‌های تخصصی و عمومی است و بعضی از عناوین را برای اولین بار وارد تقویم نمایشگاهی کردیم.

این مسئول با بیان اینکه سعی کردیم همه قشرها را در برگزاری نمایشگاه لحاظ کنیم، گفت: برای مثال بیش‌از ۴۰۰ شرکت پلاستیک در قزوین دایر است که نیازمند حمایت بودند لذا در سال جاری اولین نمایشگاه «قزوین‌پلاست» را برگزار کردیم که استقبال خوبی هم شد.

خورگامی عنوان کرد: برای سال آینده تا این لحظه ۴۰ عنوان نمایشگاه را قرارداد بستیم که ۲۱ نمایشگاه تخصصی و ۱۹ نمایشگاه عمومی و بازرگانی خواهد بود و چهار مورد دیگر هم در حال بررسی است.

نمایشگاه‌ جدید برای قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین ادامه داد: به دنبال تخصصی کردن نمایشگاه‌ها هستیم و سه عنوان نمایشگاه را در برنامه داریم که برای اولین بار در قزوین دایر می‌شود.

وی عنوان کرد: در حوزه زیربنایی و عمرانی به طور جدی به دنبال زمین برای احداث مجموعه جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین هستیم که در یک الی دوماه آینده نهایی خواهد شد و در تلاش هستیم نمایشگاهی در شان مردم قزوین و با خدمات بیشتر را حداقل در بازه زمانی یک ساله احداث کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های خارجی گفت: یکسری فعالیت‌های غیررسمی در این حوزه صورت گرفت اما در نظر داریم برای سال ۱۴۰۲یک نمایشگاه بین‌المللی در عراق یا سوریه داشته باشیم.

خورگامی در پایان گفت: نمایشگاه روستا برای اولین بار در روز پنجاه بدر قزوین برگزار می‌شود و همچنین نمایشگاه‌های طلا، جواهرات و اکسسوری و اسباب بازی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان