۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حال و هوای دانشجویان قزوینی در سرزمین نور
کد خبر: ۳۶۲۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

اینجا شهدا میزبان هستند؛

حال و هوای دانشجویان قزوینی در سرزمین نور

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ که همه در تکاپوی استقبال از بهار و شلوغی‌های روزهای آخر سال هستند؛ جمعی دانشجویان و جوانان قزوینی میهمان شهدا در اردوی راهیان نور شده‌اند.

حال و هوای دانشجویان قزوینی در سرزمین نور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اردوی راهیان نور دانشجویی در حال حاضر با حضور جمعی از دانشجویان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در حال انجام است و جوانان قزوینی میهمان شهدا در روزهای پایانی سال شده‌اند تا بتوانند با توشه‌ای از معنویت وارد سال جدید شوند.

به گفته ابوذر محمدی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اردوی راهیان نور دانشجویی قزوین در دو مرحله با حضور دانشجویان خانم و دانشجویان آقا برگزار شده است که در مرحله اول 400 دانشجوی خانم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و در حال حاضر اردوی دانشجویان آقا با حضور 250 نفر در حال برگزاری است.

مناطقی از خرمشهر، اهواز و منطقه فتح‌المبین، یادمان شهید باقری و کانال کمیل،هویزه، معراج‌الشهدای اهواز، اروند و شلمچه از جمله مناطق عملیاتی است که دانشجویان در قالب اردوی راهیان نور در آن حضور یافته با روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس با رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان آن دوران برای دفاع از خاک و ناموس کشور آشنا می‌شوند.

تصاویر ارسالی از اردوی راهیان نور دانشجویان قزوینی را مشاهد می‌کنیم.








انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان