۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش‌از ۶۰۰ دانشجوی قزوینی در اردوی راهیان نور حضور یافتند
کد خبر: ۳۶۲۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

بیش‌از ۶۰۰ دانشجوی قزوینی در اردوی راهیان نور حضور یافتند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تا به امروز ۴۰۰ دانشجوی خانم و ۲۵۰ دانشجوی آقا به بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

بیش‌از ۶۰۰ دانشجوی قزوینی در اردوی راهیان نور حضور یافتند
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اعزام دانشجویان استان قزوین برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: 400 نفر از بانوان دانشجو در مرحله نخست و 250 نفر از آقایان دانشجو در مرحله دوم در قالب اردوی راهیان نور دانشجویی به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه دو بازه زمانی برای اعزام دانشجویان آقا و خانم به مناطق عملیاتی پیش‌بینی شده است، اعزام نخستین کاروان مربوط به بانوان در 14 الی 18 اسفندماه سال جاری انجام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: اعزام دومین کاروان مربوط به آقایان در بازه زمانی 19 الی 23 اسفندماه سال جاری تعریف شده که امروز نخستین روز حضور دانشجویان آقا در این طرح است.

افزایش استقبال از اردوی راهیان نور دانشجویی در سال جاری

محمدی بیان کرد: میزان استقبال دانشجویان از طرح اردوی دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده چراکه در گذشته به دلایل مختلی مانند شیوع کرونا استقبال کمتر بوده است.

این مسئول ادامه داد: بازدیدهای روز نخست مربوط به مناطق شمالی از جمله مناطق میانی و جنوبی استان خرمشهر، اهواز و منطقه فتح‌المبین و یادمان شهید باقری و کانال کمیل، روز دوم مربوط به هویزه، معراج‌الشهدای اهواز و روز سوم مربوط به اروند و شلمچه است.

وی گفت: در اردوی راهیان نور دانشجویی علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، پیش‌بینی شده برنامه راهیان پیشرفت از جمله بازدید از منطقه بندر ماهشهر پایگاه چهارم نیروی دریایی اتفاق بیافتد.

محمدی در پایان یادآور شد: با حمایت‌های صورت گرفته از سازمان مرکزی و سپاه به لحاظ کمیت اختیارات بیشتری را در اعزام دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان داشته و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان