۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۱۳ تن کالای اساسی قاچاق و خارج از شبکه در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

کشف ۱۳ تن کالای اساسی قاچاق و خارج از شبکه در استان قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۱۳ تن کالای اساسی شامل برنج قاچاق و آرد خارج از شبکه توزیع در این استان خبر داد.

کشف ۱۳ تن کالای اساسی قاچاق و خارج از شبکه در استان قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی صبح قزوین؛ داود نایب فرجی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: بر اساس اخبار حاصله مبنی بر وجود مقادیر زیادی برنج قاچاق و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان تاکستان موضوع توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بررسی شد.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته در بازدید و بررسی از دو واحد تولیدی مقدار پنج تن برنج تایلندی قاچاق و هشت تن آرد خارج از شبکه توزیع کشف شد.

نایب فرجی بیان داشت: پس از تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

این مسئول با بیان اینکه واحد‌های تولید محصولات خوراکی باید آرد خودشان را از صنف و صنعت تهیه کنند، گفت: خرید و فروش هرگونه آرد یارانه‌ای مختص صنف نانوایان بوده و تامین آن در واحد‌های دیگر تولید تخلف محسوب می‌شود.

نایب فرجی در پایان از شهروندان استان قزوین خواست تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان