۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین انعقاد تفاهم‌نامه استانداری قزوین با معاون فناوری ریاست جمهوری
کد خبر: ۳۶۱۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۶ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

با هدف حل مشکلات آب و انرژی استان قزوین صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه استانداری قزوین با معاون فناوری ریاست جمهوری

معاون عمرانی استاندار قزوین از انعقاد تفاهم‌نامه با معاون فناوری ریاست جمهوری برای حل مشکلات آب و انرژی استان قزوین خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه استانداری قزوین با معاون فناوری ریاست جمهوری
مهدی رجحانی در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ اظهار کرد: خوشبختانه تفاهم‌نامه دیگری با معاونت فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

وی افزود: در پی آن، خبرگان انرژی و آب دانشگاه‌های شریف و شهید بهشتی برای رفع معضلات انرژی، آب و محیط زیست استان قزوین با مدل‌های فناورانه و نوآوری فعال می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: طبق این همکاری نیز راهبرد ایجاد جنگل بارانی برای توسعه دانش‌بنیان استان به طور جدی پیگیری می‌شود.

متن تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، استانداری قزوین و زیست بوم نوآوری تاوا به شرح زیر است؛

این تفاهم‌نامه با هدف نفوذ و رسوخ فناوری‌های نوین در حوزه آب، انرژی و محیط زیست و رفع چالش‌های موجود در بخش آب، انرژی و محیط زیست استان قزوین به عنوان استان پایلوت در کشور با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار و همچنین به منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، آموزشی ، تحقیقاتی و عملیاتی با رویکردی نوآورانه در طراحی راهکارهای اجرایی جهت رفع نیازهای صنعتی استان قزوین فی‌مابین ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به نمایندگی آقای مهدی شریف زاده که از این پس معاونت نامیده می‌شود از یک طرف، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به نمایندگی آقای مهدی رجحانی که از این پس استانداری نامیده می‌شود به عنوان طرف دوم و زیست بوم و زیست بوم نوآوری تاوا (شرکت مدیریت انرژی تاوا) به نمایندگی آقای وحید آشتیانی که از این پس تاو نامیده می‌شود به عنوان طرف سوم به امضاء می‌رسد.


ماده۱) موضوع تفاهم‌نامه

۱_۱_شناسایی چالش‌های اولویت دار استان قزوین در زمینه آب ، انرژی و محیط زیست
۱_۲_تدوین سند راهبردی توسعه پایدار و فرابخشی استان قزوین از منظر آب ، انرژی و محیط زیست
۱_۳_تدوین رویکرد نوآورانه و خلاق در طراحی مدل‌های مالی جهت اجرای پروژه‌های اولویت‌دار د رفع چالش‌های آب، انرژی و محیط زیست استان قزوین
۱_۴_ توسعه فناوری‌های نوین و کسب و کارهای دانش بنیان در جهت رفع چالش‌های آب انرژی و محیط زیست استان قزوین
۱_۵_توسعه فناوری های انرژی تجدیدپذیر به ویژه انرژی خورشیدی و توسعه شهرک‌های انرژی خورشیدی

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان