۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز برگزاری نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین
کد خبر: ۳۶۱۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۵ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد استان قزوین خبر داد:

آغاز برگزاری نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین

مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین، بعد از یک سال وقفه از امروز با شروع فراخوان ارسال آثار به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. 

آغاز برگزاری نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد حسین فائزی با اشاره به آغاز فراخوان نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین اظهار کرد: نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین، بعد از یک سال وقفه از امروز با شروع فراخوان ارسال آثار به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. 
 
وی افزود: این جشنواره با هدف ارتقای ادبیات حرفه‌ای رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود و فعالان حوزه فضای مجازی که کار رسانه‌ای و تولید محتوا می‌کنند نیز در نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین حضور فعال دارند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز کرد: جشنواره امسال با جشنواره های پیشین هم تفاوت شکلی دارد، هم تفاوت ماهوی، بنای ما آن نیست که صرفا تولیداتی را ارزیابی کنیم و جوایزی اهدا شود. بناست تا یک مسیر رشد و توانمندسازی و روش حل مساله در پیش روی جامعه رسانه ای استان باز گردد. 

وی افزود: جامعه فعالان رسانه ای اعم از مطبوعات، روابط عمومی ها، فعالان فضای مجازی و سایر رسانه های صوتی و تصویری، نظام مسایلی دارند که این جشنواره، می تواند محلی برای طرح مساله ها و گره گشایی از آنها باشد. 

فائزی اضافه کرد: نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین با محورها و موضوعات استانی و ملی در 8 قالب طراحی شده که برای نفرات برگزیده در هر بخش جوایز مناسبی تدارک دیده شده است.
 
وی ابراز داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا سوم اردیبهشت ماه 1402 همزمان با عید سعید فطر است و اهالی محترم رسانه برای اطلاعات بیشتر میتوانند به تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه فرمایند.
 
 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تحقق چشم انداز مهمی که طراحی شده، نیازمند همدلی و مشارکت همه اهالی رسانه است تا این خانواده معظم و عزیز، روزهای بهتری را در افق چشم خود شاهد باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان