۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لیگ برتری‌ها به جان هم افتادند!
کد خبر: ۳۶۱۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۳ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

لیگ برتری‌ها به جان هم افتادند!

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار بود امروز شاهد برگزاری دو دیدار در شهرهای مختلف ایران باشیم.

لیگ برتری‌ها به جان هم افتادند!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از برنا ؛ بازی های جام حذفی امروز در حالی دنبال می شود که چهره دو تیم بعدی برای صعود به مرحله بعدی در این دیدارها مشخص می شود.
این دیدارها را با هم مرور می کنیم:
استقلال ملاثانی- مس کرمان
استقلال ملاثانی قرار بود در بازی خانگی خود در جام حذفی امروز به مصاف مس کرمان برود. آبی های جنوبی در حالی قرار بود به مصاف این تیم لیگ برتری بروند که با عبور از سد تیم دسته اولی آرمان گهر مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورده بودند. در آن سوی میدان مس کرمان پس از پیروزی روبروی صنعت نفت آبادان و حذف این تیم لیگ برتری توانست به دور بعد این رقابت ها رسیده و به حکم قرعه، حریف استقلال ملاثانی شوند اما در نهایت انصراف آبی پوشان جنوبی از حضور در این دیدار، برگزاری این بازی را لغو کرد تا مس صعود بی دردسری را به دور بعدی داشته باشد. 
آلومینیوم اراک- نساجی مازندران
شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک در این بازی خود در جام حذفی باید در تقابلی تمام لیگ برتری برابر نساجی مازندران به میدان بروند. اراکی ها در شرایطی در این بازی روبروی نساجی قرار می گیرند که در دور قبل مقابل تیم آریو اسلامشهر قرار گرفته و پس از پیروزی برابر این تیم به دور بعدی رسیدند. در آن سوی میدان شاگردان حمید مطهری پس از شکست فجرسپاسی موفق شدند مجوز حضور در دور یک هشتم نهایی را به دست آورند. تقابل دو تیم لیگ برتری در این دیدار در نهایت منجر به حذف یک تیم لیگ برتری می شود که باید دید این اتفاق برای تیم مهدی رحمتی رخ می دهد یا این که شاگردان حمید مطهری قربانی این موضوع می شوند. این دو تیم فینالیست‌های سال قبل هم هستند که نساجی توانست قهرمان شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان